Dikkere kont krijgen

Heee,

Ik kon nog geen topic hier over vinden, sorry als hij er wel is !
Ik ben 14 jaar en wil meer figuur. Dus een wat dikkere kont.
Wat kan je daar tegen doen ? oefeningen , en welke ?
Ik wil gewoon iets meer vorm, ook in skinny jeans enzo. Dat is gewoon veel mooier en vrouwelijker :slightly_smiling_face:
Plaats je tips maar , en alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Je mag mijn kontje wel :slightly_smiling_face:

Je gaat wslk nog wel in de breedte groeien naarmate je ouder wordt…

Je bent nog 14, dan is het normaal dat je nog niet al je vrouwelijke vormen hebt.

Als je 14 jaar bent komt dat nog wel. Maar als je graag wat eraan wil doen, is skeeleren een aanrader. Ik heb zelf ook 0 kont, en door te skeeleren had ik ineens mooie benen een een kont :stuck_out_tongue:
Helaas is die nu weer weg, want in de winter is het niet zo leuk om te skeeleren.

nou je mag wel iets van mijn big ass hebben hoor !

wacht maar

je kan je kont spieren trainen. x) google dat maar.

Jonge :") Je bent 14. wacht gewoon maar.

Dit dus. XD

Kon ik je maar een stuk van mijn kont geven…

Wist je dat er onderbroeken bestaan met opvulling :’)

^Maar ik zou gewoon blij zijn met wat je hebt, daar komt nog wel verandering in…

En dat zou wel eens sneller kunnen gaan dan ze zou willen… :slightly_smiling_face:

Wat iedereen al zegt, wachten.
Over zo’n 3 jaar wens je dat je er nooit om gevraagd had :’)

Eh, kont groeit vanzelf mee.
Wacht maar tot je aan de pil gaat, dan piep je wel anders.

Precies!
Gewoon een beetje geduld hebben :slightly_smiling_face:
En, mocht je later niks krijgen, kan je of aankomen of heel veel sporten zodat je meer spieren bij je kont krijgt;)

Komt snel genoeg. Toen ik 15 werd pastte ineens al mijn broeken niet meer :’) Dus wacht nog een jaar of twee, en anders kun je sporten - krijg je ook billen van!

Eet donuts.

Hahaha, ik wil juist wel een iets mindere flubberkont. Hoor maar weinig meisjes die een dikkere kont willen hebben ;p
Denk dat sport de beste oplossing is, want als je bijv. Donuts gaat eten, kom je natuurlijk alleen aan op de verkeerde plekken.