dikkere benen

Hallo,

Ik heb dunne benen maar wil ze wel wat dikker hebben.
Zijn der hier meisjes die weten hoe ik ze dikker krijg?

Zal ik wat been vet aan je geven? Ik wil er namelijk van af… x]

Je spieren trainen, fietsen, hardlopen, paardrijden enzo.

Trainen. Dan kweek je spieren en worden ze dikker.

ruilen?
flauw

maar eh als je aan de pil gaat krijg je meestal wel wat dikkere benen maar ook vaak een buikje en grotere borsten en ik weet niet of je dat er ook bij wilt hebben. maar vind het persoonlijk een beetje onzin als je aan de pil gaat om dikker te worden.

als je heel veel je benen gaat trainen krijg je gespierde benen, en dat wilt ze denk ik niet…

ow dat heb ik ook
ik wil graag dikkere benen, armen enzo
maarja
gewoon goed en gezond blijven eten
dus niet allemaal vet chips en al die troep

sorry klinkt misschien vervelend maar als je van jezelf echt een hele magere, atletische bouw hebt is de kans heeel erg klein dat je ooit nog dikkere dijen krijgt geloof ik. m’n nicht is ook zo gebouwd en die heeft een kindje gekregen en haar dijen zijn altijd recht gebleven… dus ik denk niet dat er echt heel veel aan te doen is :frowning_face:

Spieren kweken?

haha, draag 5 leggings onder je broek :stuck_out_tongue:
dan heb je in een broek sowieso al dikkere benen… hahah
ik zelf heb gewoon altijd 1tje aan…

Het is helemaal geen garantie dat als je aan de pil gaat dat je dan ook dikker wordt.

Ik gebruik al ongeveer 8 maanden de pil, kreeg alleen wat grotere borsten meer niet :frowning_face: dus dat hielp ook niet echt…

Ik heb gehoord dat je van squatten gespierde benen krijgt waardoor je benen er dikker uitzien. maar wil ze juist mooi vol hebben weet niet hoe ik het anders moet zeggen :stuck_out_tongue: maar goed.

Spieren kweken, geloof me, dan worden ze dikker…
Uit eigen ervaring? Nee joh

je mag wel wat van mij.

daarom zegt ze ook meestal

Wachten! Ik had ook altijd héle dunne benen maar nu is het veel minder. :slightly_smiling_face: Als je ouder wordt dan gaat het steeds dikker worden!:slight_smile:

spieren trainen. Een vriendin van me heeft sinds ze paardrijd gespierdere benen. Niet van die dunne stekkebeentjes, maar mooie, stevige vrouwenbenen ^^

Maar ik zou niet aan de pillen gaan voor iets wat je niet nodig hebt als het toch geen verdere garanties geeft om aan te komen.