dikkere benen..?

heeey

ik had n vraagje, ik ga binnekort(weer) beginnen bij de sportschool alleen heb ik n klein vraagje en hoopte dat iemand me hier kon helpen :wink:
qua gewicht moet ik niks afvallen, ik zit al tegen de lage kant aan zegmaar… maar heb ik ook niet echt dikke benen, helemaal niet zelfs en dit vind ik persoonlijk best mooi, maar ik ben dus bang dat mijn benen nog dunner worden terwijl ik stevige benen en billen juist heel mooi vind maar ik weet niet hoe ik dit zou moet doen aangezien er altijd word gezegd dat je niet plaatselijk kan afvallen, dus ook niet plaatselijk niet afvallen als je me snapt?

ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt! xoxo

Veel oefeningen voor je benen, hierbij neemt je spiermassa toe en dit ga je na een tijd zien.

Vooral krachttraining doen, dit zorgt voor spiermassa. Spiermassa is sowieso al zwaarder dan vet.

dus als ik mijn benen juist veel train worden e steviger? ben 15 btw maar neem niet aan dat dit uitmaakt?

inderdaad, veel krachttraining gaan doen, hier zijn een heel aantal apparaten voor te vinden! spieren worden breed en dat ga je dus zien, aangezien je 15 bent moet je niet al te fanatiek bezig gaan, beetje opbouwen, omdat dat anders ineens voor overbelasting kan gaan zorgen.

ahh okee dankjewel! was al bang dat ik er nog ‘magerder’ uit zou gaan zien, bedankt!

Ja dan worden ze inderdaad steviger, maar daar gaat wel een periode over heen uiteraard.

Je mag wel een beetje van mij hebben, ik heb iets teveel naar mn zin!

Krachttraining gericht op spiermassa en vooral goed eten. Je kunt trainen wat je wilt, maar als je spieren niet goed gevoed worden kunnen ze niet groeien. Dus veel eten, met genoeg eiwitten!

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/van-dunne-benen-naar-dikke-stevige-benen-318013.0.html