Dikkere armen (en benen)

Hey!

Ik heb vanmezelf best wel dunne armen, ik zou deze graag wat dikker willen krijgen. En niet met “meer eten”, maar met oefeningen. Nu heeft mijn zus laatst gewichtjes van 1 kg gekocht en die kan ik daar wel voor gebruiken.

Maar nu is mijn vraag, als ik oefeningen met die gewichtjes ga doen, worden mijn armen dan juist niet slanker? Want dat wil ik dus juist niet. En heeft iemand tips welke oefeningen ik dan zou moeten doen?

Ohja, ik wil ook wel wat dikkere bovenbenen, dus tips daarvoor zijn ook welkom!

om spieren te bouwen zal je toch wel meer moeten eten, nu gebruikt je lichaam je eten om in leven te blijven en voor de beweging die je doet. je zal meer moeten eten om je lichaam de energie te geven om spieren op te bouwen, spieren kan je niet opbouwen ins het niets. als je enkel oefeningen doet en niet meer gaat eten zal je lichaam je reserves gebruiken om je spieren te herstellen/op te bouwen, je zal dus of afvallen aan je armen (vet afvallen en spieren opbouwen) of je zal gewoon geen resultaat zien.

1kg gewichten zullen niets doen, daar zal je geen armspieren mee opbouwen. kijk anders even op youtube voor armspieroefeningen met je lichaamsgewicht, hierbij zal je meer resultaat boeken.

ook zal je wat geduld moeten hebben binnen een maand zal je nog niet echt dikkere armen hebben.

Precies oefeningen met je lichaamsgewicht , ook extra kan je de 1 kilo gewichtjes gebruiken en dan met meerdere herhalingen en setjes.

Goede startoefeningen om je een beetje te helpen:
Tricep Dips ( achterkant arm)
Push-ups ( verschillende varianten.
Planken (algemeen heel goed)

Er zijn genoeg oefeningen en veel combinaties mogelijk.