Hey, ik ben best wel lang voor mijn leeftijd en ook best wel dun, ik heb bijna geen kont en de borsten komen ook nog niet echt. Ik val ook best wel snel om omdat ik niet stabiel ben en ik zou dus wel ietsjes dikker willen worden. Niet door snoep en frituur ofzo te eten maar gewoon bouwstoffen ofzo, wat kan ik dan het best eten?
Hiervoor kun je naar het ‘algemene aankom topic’ gaan
En denk aan: melk, noten, brood, kaas, banaan. Op je brood moet je lekker veel beleg doen, dus bijvoorbeeld kaas, met sla, tomaten, komkommer e.d…
Je moet zowiezo goed eten, ontbijten 2 boterhammen, lunch 2/4 boterhammen tussendoor goed blijven drinken en goed avondeten.
Ik zit zelf aan de diane35 en ik ben wel 4 kilo bijgekomen. was ik niet erg vind want ik was best wel slank. en nu net iets voller. maar whatever. hoort er opzich ook wel bij.
hmmm ik krijg nu al trek haha, snel sandwich maken!
nee, maar heel veel kleding past me niet en zit echt losjes en je ziet mn ribben enzo
Is het je bouw, eet je weinig of is er een andere reden voor?
Dit , en waarom wil je nu al grotere borsten en een grotere kont? , De groei heeft gewoon tijd nodig accepteer dat met meer eten word het niet persé mooier maar het is ook niet goed voor je als je ineens heel veel gaat eten gewoon wachten …
ik ben best wel een vreetzak, maar eerder ongezonde dingen en daar word ik niet dikker van maar krijg ik alleen maar puistjes dus dat ben ik aan het afleren.
Als je veel eet en er geen andere reden voor is denk ik dat het gewoon je bouw is. Gewoon jezelf accepteren joh, je kunt altijd nog met kleding accentueren wat je mooi vind.
Ik vind het trouwens wel raar dat je dan veel omvalt, dokter misschien?
ik denk dat je het beste naar een dietiste kan gaan!
Dat kun je serieus beter doen, zelf aanklooien is echt een heel slecht idee! De eerste 4 contacturen met een dietiste worden sowieso vergoed door je verzekering, dus die zijn gratis. (:
ja dit probleem heb ik ook…
t komt vanzelf wel, k ben 1.50 en ik weeg 39 ofzoeits ;x
maar mn moeder was vroeger ook zo , en nu is ze best wel dik…
dus , het komt allemaal vanzelf.
maar het belangrijkste is natuurlijk goed eten enso.
iik at best wel weinig gezonde dingen , meer vet enzo , ik vond het best raar dat ik niet aankwam maar dat kwam door dat ik gewoon veel & goed ‘verspreid’ at…
Ik ben ook heel slank, te slank…
Ik heb een tip gekregen dat je elke 2 uur iets moet eten.
Dan vliegen de kilo’s eraan!
m’n moeder was vroeger ook zo super super slank maar nu is ze best dik
dat wil je ook niet dus gewoon normaal eten en sporten, maar je mag dan wel meer calorieen eten!
en helpt dat??