Hello,
Ik ben een meisje met een probleem die me al jarenlang achtervolgt. Ik ben erg slank omdat ik vroeger niks at en ik wil nu heel graag aankomen en vooral bij mijn bovenbenen en billen. Ik heb ook de anticonceptiepil die al een stuk heeft geholpen en ik eet weer goed alleen ik wil me benen graag trainen zodat ze nog dikker worden. Alleen ik weet niet echt wat ik moet doen squats helpen niet echt teminste dat mijn benen zo gespierd worden vind ik niet echt mooi dus mijn vraag was heeft iemand verder nog tips of iets?
Sorry ik heb geen tips voor je aangezien ik zelf juist bezig ben met afvallen… En ik weet wel hoe je snel aankomt maar ik weet niet of dat gezond is dus ja ik laat dat liever over aan de ‘experts’ hier.
Ik wil wel even zeggen dat ik het echt SUPER goed van je vind dat je bezig bent met aankomen omdat je vroeger niks at! Een vriendin van mij had een eetstoornis en die is echt veel te dun en zij beseft zelf nog niet dat het juist goed is om aan te komen dus het is echt knap van jou dat je doorhebt dat je moet aankomen heel veel succes ermee