dikker worden van de pil?

heyy ik ga volgende week beginnen met de pil,
maar nu wil ik graag weten of veel mensen er dikker van zijn geworden of alleen dikkere borsten/billen/heupen omdat ik vaak hoor dat je daar dikker word.
ik wil graag dikker worden van de pil :flushed:
dus zet ajb even een reactie of jij er dikker van bent geworden of gewoon het zelfde gebleven

Ik heb 1,5 jaar aan de pil gezeten (diane 35) en ik ben niet dikker geworden

Ik ben rond mijn 17e aan de pil begonnen en nu op mijn 24e heb ik veel meer rondingen dan toen, maar dat heeft zich zeg maar geleidelijk opgebouwd. Zullen dus eerder de jaren zijn geweest zeg maar dan de pil.

Ik heb inderdaad ook meer rondingen ontwikkeld, ben nu 4,5 jaar aan de pil ongeveer. Maar ben niet echt “dikker” geworden. Maar het kan wel, aangezien bijv. je borsten er ook van kunnen groeien, kan het bij jou misschien wel zo uitpakken.

Ik ben ongeveer 3 maanden geleden begonnen met de pil, ik ben nooit dik of stevig geweest en kwam ook bijna niks aan maar ben de laatste maanden 3,5 kilo aangekomen…

Dt is natuurlijk niet bij iedereen zo en er zitten genoeg voordelen aan, en als je het echt heel vervelend zou vinden kun je altijd nog meer gaan sporten etc om het er weer af te krijgen.

Ik kreeg echt heupen dus dat vond ik super kut.

Ja. Ik heb 4 maanden aan de pil gezeten en ik ben in totaal 3 kilo aangekomen (ik kreeg enorme vreetaanvallen van de pil en de hormonen zelf) ben 2 cupmaten gegroeit (wat ik kut vond want ik had al behoorlijke borsten van mezelf) en kreeg meer bil en heupen waardoor ik uit 3 broeken scheurde.

5 jaar geleden ben ik begonnen aan de pil en ben toen dikker geworden, wat ik absoluut niet chill vond. Daarnaast ook meer rondingen gekregen, maar dat kan ook aan de puberteit hebben gelegen.

Ik ben wel aangekomen van de pil. Maar ik had ook steeds problemen met de pil. In totaal 10 kilo aangekomen en ging in eens van cup B naar cup D! Terwijl ik al vanaf me 12e tot me 18e cup B had.

Maar het verschilt per persoon.

Ik ben niet dikker geworden na het beginnen met de pil. Ik weeg nu (4 jaar na het beginnen met de pil) wel een beetje meer dan toen, maar ik heb daar echt zelf werk voor moeten doen. Daarbij woog ik toen 53/54 kg en nu 56, dus het is echt amper meer.

Het is algemeen bekend dat je meestal iets aankomt door het gebruiken van de pil.
De onderstaande website geeft meer informatie over het gebruiken van de pil (en wat het met je lichaam doet over het algemeen)

Ik ben een halfjaar geleden begonnen en ik ben 4kg aangekomen.

Ik ben er een jaar geleden mee begonnen en het enige wat ik heb gemerkt is dat mijn borsten sindsdien 2 cupmaten groter zijn geworden. Dit kan ook toeval zijn, omdat ik nog wel in de groei ben. Maar ik ben toen in een half jaar tijd van cup 70A naar 80C gegaan.

Tja, ik heb 3 jaar aan de pil gezeten en toen ik 15 was had ik nou eenmaal nog geen rondingen. Maar of dat nou door de pil is gekomen dat ik het nu wel heb? Dat denk ik niet.
Al zijn mijn borsten wel een cupmaat gegroeid, maar dat vond ik niet zo erg :’)

Ik ben ± 15 kg aangekomen door de pil.

Ik moet er wel zeggen dat ik heb jarenlang de verkeerde pil geslikt. Ik had ALTIJD een enorm honger gevoel en at dus ook altijd, dankzij de hoeveelheid hormonen dat de pil afgaf.

Niet iedereen reageert zo op de pil, jij bent echt een extreem geval. Meestal is het zo dat je hooguit een paar kg aankomt van de pil, als je al aankomt.

Ja dat zeg ik ook :stuck_out_tongue:

Sinds ik aan de pil ben, ben ik juist afgevallen maar dat komt door mijzelf, niet door de pil.

Ja je zou een kilootje of 3 aan kunnen komen, maar meestal echt niet meer dan dat. Als je er op vroege leeftijd mee begint krijg je meer rondingen in de loop der tijd. Maar dat heeft noks met de pil te maken…

Ik wist niet dat er mensen waren die echt in sprookjes geloven…

het verschilt heel erg per persoon, maar je zal met de jaren ook wel wat aankomen dus ik zou me er niet teveel zorgen over maken op deze leeftijd tbh (tenzij je al midden 20 nadert maar dat neem ik maar niet aan)

ik zag zelf echt 0 verschil in mn lichaam toen ik begon met de pil (en ook niet toen ik ermee stopte)

Dit, maar die zijn er nu wel bijna weer af.