Dikke Vrienden Club

Hoi,
Ik heb een jaar of 3 geleden meegedaan aan een project in het ziekenhuis voor kinderen met overgewicht. Het heette De Dikke Vriendenclub en het vond plaats in het Sint Fransiscus Gasthuis in Rotterdam. Het project werd in meerdere ziekenhuizen gedaan. Dit is het enige wat ooit goed geholpen heeft met afvallen bij mij. Je kreeg ook een werkboek waar alles instond, de oefeningen en eethoeveelheden etc. Toen mijn moeder 2 jaar geleden overleed ben ik zo stom geweest om dit werkboek weg te gooien. Nu begin ik weer aan te komen en ik wil ontzettend graag weer op deze manier afvallen. Ik vroeg mij dus af of er op Girlscene meiden zijn die ook dit project gevolgd hebben en het werkboek nog hebben en eventueel foto’s willen sturen. Alvast hartstikke bedankt! X Megan

Kun je dat gasthuis niet mailen?

Nee dit gaat niet :frowning_face:

Misschien kan je hierheen mailen? Of je nog een kopie van het boek kan kopen/krijgen.
http://www.elkerliek.nl/Dikke-Vrienden-Club.html

Ik zou wel opletten qua programma, je zegt dat je het een jaar of 3 geleden hebt gedaan. Ik weet niet hoe oud je nu bent maar op de site staat aangegeven dat het voor kinderen van 8-12 jaar is. Het kan zijn als je nu ouder bent dat je behoefte anders zijn en dus ook je eet hoeveelheden. Ik zou me dan eerder richten op iets anders wat je houvast kan geven bv een diëtiste of iets zoals de voedingsgids van Kayla Itsines.

@Denna Dankjewel! Ik heb gemaild en ook gelijk even op de site van Kayla Itsines gekeken.