dikke onderhuidse puist :( !

Ik had altijd al last van puisten op m’n rug, eindelijk alle littekentjes weg en hoppa zitten er 2 nieuwe dikke bulten waarvan ik er aan 1 heb lopen drukken waardoor er natuurlijk een wondje is ontstaan! Wat kan ik het beste doen naast er af blijven?! :frowning_face:

Ik heb eigenlijk nooit puistjes, soms heb ik er een weetje wel,
maar wat heel erg helpt is nivea nachtcreme. Ik heb de nivea nachtcreme om mijn gezicht goed schoon te houden en ik heb gewoon bijna nooit puistjes. Misschien helpt dat?

Succes!
Liefs,

Het is idd SUPER irri ik heb het ook altijd en je moet er egt van af blijven,…
Want ik zat er ook altijd aan en dat zorgt dus voor vlekken die lange tijd nodig hebben tot dat ze eraf gaan :frowning_face:
Dus je moet er van afblijven en je gezicht voortaan elke dag wassen met bijv. Clerasil of een ander product.
En elke week een maskertje een half uurtje laten zitten!
Dat helpt heel erg

Hoi, bedankt voor jullie reacties.

Ik heb net mijn kastjes uitgespit en vond trekzalf, zal dit voor deze onderhuidse ontstekingen kunnen helpen?!

Ik zou het niej weten.
Maar ik zou er ook geen zalf op smeren!
Ik denk dat het dan alleen maar erger wordt.
Misschien kun je morgen met sgool ff er iets op smeren zodat je het niet goed kunt zien.
En dan kun je na schooltijd ff naar de kruidvat ofso en een scrubcrempje halen of een maskertje.
PS: KLIK
Dus dat is super handig!

het zit op mn rug he dus niemand ziet het, is alleen niet lekker voor mn vriendje vandaar dat ik er snel van af wil!

ohja en de verpakking van trekzalf zegt dat het de ontsteking uit de huid trekt. Klinkt goed voor dit geval lijkt me…?

Ja idd klinkt goed maar voor je het erop smeert kijk of ded houdbaarheidsdatum goed is :wink:
xx veel succes!

Nou het zit er op, dikke laag en pleisters er over heen…
kan het er lekker lang opzitten niemand die het toch ziet, nu maar hopen dat het snel wegtrekt. Fijne van pleisters erop is dat ik er ook niet aan kan zitten friemelen!

Nou veel succes als het is gelukt moet je me ff mailen!
Ik ben wel benieuwd of het is gelukt!
KUSZZ

succes ermee!

maar ik zou in iedergeval geen clearasil gebruiken, dat is veel te agressief en maakt huid kapot

probeer er vanaf te blijven!
ik ging er ook altijd aanzitten en ja dat heb ik geweten.

Probeer te stomen dit zet je poriën open en het verfrist je gezicht, je kan zelf een stomer kopen en als je dat nou niet kan dan maak je een pannetje met heet water doe je een handoek over je hoofd en zo kan je ook stomen, gebruik daarna een verfrissende tonic dit maakt je poriën schoon, neem een lekkere dag/nacht cremé en smeer het op je gezicht ( neem het liefst eentje waar opstaat dat het de poriën niet verstopt)

ps: neem nou geen producten als Clearasil want hier raakt je huid verslaaft aan en blijven puistjes alleen maar terugkomen!

Groetjes xx

Scrubben enzo is goed. En van af blijven!

nogal moeilijk om m’n rug te gaan stomen lijkt me :’)

badkamerraam dicht. deur dicht. shirt uit. en hete douchkraan open zetten op zn warmst. komt er genoeg warme lucht waardoor je toch stoomt.

Ik heb er zelf ook een tijd last van gehad, en het enige wat helpt is er gewoon vanaf blijven en je huid goed schoonhouden. Ik scrubte daarbij ook altijd 1x in de week, maar doe het vooral niet te hard op de plekken waar de puisten zitten. Ik heb er ook een paar littekens aan over gehouden bij de plekken waar ik er wel aan heb gezeten, dus dat is wel af te raden. Op een gegeven moment kreeg ik het niet meer.

ik kan er nooit van afblijven al weet ik dat ik het alleen maar erger maak :’(

ik las dat een warm bad/douche ook kon helpen om het rijpingsproces te versnellen. Weet iemand hier wat meer van?

Hee ik heb ook last van die dingen op mn rug. Gelukkig wel weer alleen op mn rug maarja.
Ik had ergens gelezen dat het kwam door shampoo die je uitspoelt?
Maar weet jij er misschien iets tegen? Ik zit er ook altijd aan en haal ze open.

Ik heb er nu maar trekzalf (+pleister) op gedaan, ik ga straks eens in een warm bad liggen en kijken of het helpt… en nu maar hopen dat het snel weg gaat want ik vind het weer vreselijk. Dacht ik er van af te zijn :frowning_face: