Dikke onderbenen

hoi, ik had een vraagje…
ik heb in verhouding met mijn bovenbenen hele dikke onderbenen, maar ik heb dat eigenlijk altijd al gehad.
Ook zit het in de familie dus veel mensen zeggen dat het gewoon mn bouw is en dat ik dat er nooit afkrijg en als ik ga sporten het alleen maar erger wordt.
maar klopt dat? en is er een manier hoe ik daar kan afvallen?
thankss

Bedoel je je kuiten?
Als je gaar sporten wordt het juist dikker omdat het spieren zijn.
Maar denk niet dat je daaar perse afvalt ik heb het ook alleen als ik overal afval zeg maar

hmm…ik heb echt geen idee… misschien kun je beter even googelen ?
en anders weten je ouders of iemand in de familie misschien wel iets ? :slightly_smiling_face:

x.

ja, kan 't dus nergens vinden en mijn ouders denken dat je daar zeg maar niet kan afvallen…

jaa het is je bouw, mijn bouw is dat ik heel brede botten heb dus mijn benen vallen ook wat meer op

Dus ik kan er niks aan doen verder?

nee helaas niet

verhoudingen blijven hetzelfde, je kan niet plaatselijk afvallen, en als je over het algemeen zal afvallen, zullen je bovenbenen ook afvallen en zullen je onderbenen nog steeds breder zijn…

Niet gaan sporten inderdaad, ik heb lang gevoetbald en heb kuiten als een malle (als ik ze aanspan dan vooral).
En inderdaad kun je niet plaatselijk afvallen.

Ik pas ook heel moeilijk broeken, ik heb normaal 25/26 en die zit helemaal goed behalve bij mijn onderbenen… Daar zitten mn broeken altijd veel te strak en dat is echt kut…