'dikke' mensen in bikini?

Joh, ik zeg toch ook niet dat je een perfect barbiepopje moet zijn. Maar ik, en bijna alle mensen die ik ken vinden het niet zo fris.
Net zoals mensen met puisten ofzo, is ook niet zo fris, en dan heb ik ook liever dat ze het wegwerken.

Pfoe, ik ben blij dat de Lichaamspolitie bestaat, wat zouden we moeten zonder mensen die andere mensen graag opleggen hoe ze eruit moeten zien…

Ik leg niks op. Er wordt gewoon aan mij gevraagd wat eik er van vind, en ik geef antwoord. Het is niet zo dat je per de hoeft te doen wat ik zeg.
Echt typisch dat een mening alleen wordt geaccepteerd als het goed uit komt.

Maar ik vind dus dat je je beter kan kleden naar je figuur, omdat ik dat er beter uit vind zien. Dus geen string broekjes of Bandeau met een maatje meer, maar iets als een hoog taille broekje en iets met bandjes en stevigheid.

En in dit geval gaat het wel om ‘dragen wat mooi wordt gevonden door de massa’, anders zou je het niet vragen en doen wat je zelf wil.

Wauw, je hebt door dat je nu best gemene opmerkingen maakt :’)
Maar ach, ieder z’n mening.

Schaam je

Mensen met brandwonden dan? Of grote littekens. Moeten die zich maar bedekken? Je kan ook een andere kant op kijken. Ik ben alles behalve slank maar ik ga mezelf echt niet in kleding stoppen omdat andere mensen mijn lichaam niet mooi vinden

Ja, want iedereen die er ‘niet zo fris’ uitziet kan daar wat aan veranderen. What the hell. Ik ben het er wel mee eens dat ze beter een ander topje uit kan kiezen (want deze ondersteunt waarschijnlijk bijna niet wat niet zo zal flatteren) maar laat mensen lekker hun eigen kleding uitkiezen. Ook mensen met acne en overgewicht hebben rechten.

Wow rustig, ik zeg niet dat iets moet ofzo. Maar als je je zo bezig houdt met wat andere mensen an je vinden, zeg ik gewoon wat ik er van vind.
Niet iedereen vind dat even belangrijk, kan ik ook best begrijpen hoor. Maar als je vraagt wat ik mooier vind is het dat.

En als je er niks aan kan doen, dan kan je er eenmaal niks aan doen, ik heb daar ook nooit een probleem van gemaakt

Je zei net dat je puistjes weg kan werken en je respecteert geen mensen met overgewicht, dus waar precies maak je geen probleem van?

Kijk, stel je bent het lunchen met iemand je een witte puist heeft, dan ziet het er toch netter uit als je hem even uitknijpt?
Zo vind ik het ook netter uit zien als je een hoger broekje aan hebt ipv heel veel laat zien.

Waar de fak haal jij een respectkwestie vandaan? Omdat ik iets niet mooi vind, heb ik geen respect?
Ik zeg alleen maar hoe je er in mijn ogen beter uit ziet.
Als je het zelf allemaal wil weten dan doe je dat toch. Maar dan is het openen van een topic ook overbodig

Heb je ook maar enige ervaring met het hebben van acne? Denk het niet. Het is geen kwestie van even een puistje uitknijpen, je hebt het langer dan de tijd die het kost om even te gaan lunchen. Het is niet iets waar je wat aan kan doen. Jij als buitenstaander hoeft echt geen mening te vormen over het uiterlijk van een ander. Iets aanraden is wat anders, maar zeggen dat het lichaam van bepaalde mensen ‘niet zo fris’ is valt bijna onder discrimineren.

Omdat je blijkbaar vindt dat mensen met overgewicht niet hun eigen kleding uit mogen kiezen, wat betekent dat je vindt dat mensen met overgewicht minder rechten hebben dan andere mensen.

Not to mention dat uit onderzoek blijkt dat

1. er helemaal niks mis is met dik zijn. Dik zijn heeft NIKS te maken met gezondheid. Dus discriminatie tegen dikke mensen heeft puur te maken met vooroordelen en het willen bepalen van hoe andere mensen eruit zien.
  2. het discrimineren van dikke mensen helpt NIET tegen overgewicht. Acceptatie van dikke mensen leidt tot een gezondere levensstijl - discriminatie niet.

Dus zeggen dat dikke mensen vies zijn is niet “zomaar een mening”. Je draagt bij aan discriminatie van dikke mensen en het slechte zelfbeeld dat dikke mensen van zichzelf hebben.

Ik had het niet eens over mensen met acne, dat heb je er zelf bij bedacht. En deze meid vraagt om advies en dat geef ik. En ze hoeft niet te luisteren als ze niet wil
Je denkt echt veel te veel door en maakt er een groter probleem van dan het is

Ik zeg helemaal niet dat iets móet.

En als iets niet mooi vinden al meteen discriminatie is vind ik het onzin. Vooral als er om meningen wordt gevraagd.
Daarbij ga ik echt niet face to face iemand uitschelden of wat dan ook.

Maargoed, wordt een beetje moe van deze discussie. Dus bij deze: draag wat je wil, maar doe dan ook niet moeilijk als niet iedereen je dan supermooi vind. Klaar

Lekker volwassen zeg. Shut up, the both of you.

OT: Zolang jij je er goed in voelt kan je dat ZIEN, en dat is MOOI. Dus ja.
Als je je minder prettig voelt in van die kleine broekjes, wat ik me voor kan stellen (ik vind het ook een gedoe) probeer dan eens een high waisted bikini. Erg mooi en zit beter.

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s2048x2048/547862_10151425483269421_990970083_n.jpg

Zoiets bijvoorbeeld, maar natuurlijk kan je ook minder basic dingen krijgen! Als je in printjes en vormen van je bikini wilt letten op jouw lichaamsvormen, ga dan voor een topje zoals bovenstaande (geen triangelbikini bovenstukje oid), en ga liever voor kleinere prints dan grotere prints.

Veel succes met het vinden van een leuke bikini!

Ik vind het kunnen als je maar wel een bikini aan doet die je past xx

Sorry, maar ik heb echt een hekel aan mensen met jouw instelling. Dat je het niet face to face tegen iemand zou zeggen geeft alleen nog maar meer aan dat het probleem ligt in jouw denkwijze. Er zit geen verschil tussen 1. mensen met overgewicht zijn niet zo fris en 2. donkere mensen zijn niet zo fris, want bij beiden wordt iemand negatief beoordeeld op zijn/haar uiterlijk, wie die persoon ook mag zijn. En ik hoop dat je in kan zien dat punt 2 sowieso een discriminerende uitspraak is terwijl deze uitspraken in principe niets van elkaar verschillen.

Dit is gaaf! ^

Dit VIND IK PERSOONLIJK niet:

http://www.xojane.com/files/sites/default/files/field_gallery_image/gallery/alice.png

Zoek iets wat bij jouw figuur past, natuurlijk kan je een bikini aan, maar sommige zullen je beter staan dan anderen, ik zou dus in de winkel een hele hoop gaan passen. :slightly_smiling_face:

Alleen doen als jij je er goed bij voelt!
En natuurlijk kan dat