'dikke' mensen in bikini?

Kan dat? Want ik heb zelf overgewicht (niet obesitas ofzo maar ik heb wel een buikje en flinke benen) en ik wil heel graag een bikini dragen. Deze:
http://www.fashionisfun.nl/bikini’s/fringe-bikini-zwart
Vinden jullie dat kunnen?
sorry als ik dit hier niet mag plaatsen x

EDIT:
mijn figuur lijkt heel erg op het figuur van dit meisje (ik ben haar niet!)

Ik ben zelf ook best dik maar ik doe een tankini aan. Vindt een bikini niet zo mooi dan.

Tuurlijk kan het, het is maar net wat je zelf wilt. Gewoon nergens wat van aantrekken en aantrekken wat je zelf leuk vind. :wink:

ik heb wel flinke borsten ja :frowning_face: maar ik weet ook niet of ik deze neem, hoor

Ik ben zelf niet zo’n fan van de fringe bikini’s maar ik vind dat je moet dragen waar jij je prettig in voelt!

Die fringe bikini zou ik niet doen. Ik ben zelf ook niet van de magerste en het lijkt me dat die gaten in dat broekjes zo’n beetje vetuitpuilend zouden kunnen zijn als het wat strak zit. En die flodders benadrukken grote borsten enkel.

Voor de rest: tuurlijk mogen wat dikkere mensen rondlopen in een bikini! De enige vereiste -in mijn ogen dan- is dat 'ie past.

Dan lijkt me deze bikini niet echt geschikt en kan je beter voor een model gaan dat meer stevigheid biedt.

Draag wat je wil, dikke meisjes zijn ook prachtig in bikini :slightly_smiling_face:

ja kan primaaaaa :upside_down_face:

Gewoon doen! Al wat iemand eerder al zei, ik zou wel een ander broekje nemen. Niet alleen om je figuur maar anders heb je van die rare bruine strepen op je heupen :’)

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/599631_178740125607149_94453921_n.jpg

Iedereen kan een bikini aan. En als mensen rotopmerkingen maken proberen om je er niks van aan te trekken. Ik krijg ook genoeg rotopmerkingen als ik een bikini draag, maar dan omdat ik ondergewicht heb.

Persoonlijk zou ik die fringe bikini niet aanraden met mensen met een grote boezem. Ze raden niet voor niks mensen met een kleine boezem een bandeau bikini aan. Zo’n bandeau bikini geeft namelijk niks van versteviging aan je borsten.

Als je iets gezet bent zou ik eerder een hele simpele en donkere kleur bikini dragen, maar dat is persoonlijk :slightly_smiling_face:

Ik vind zeker dat vollere dames ook een bikini kunnen dragen, maar wel een bikini die iets groter is, en meer stevigheid bied. Zo’n fringe bikini is echt best inimini. En een bandeau top lijkt me ook niet zo handig als je grotere borsten hebt.
Zo’n top vind ik heel leuk, en past ook goed en stevig.

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Floral-Embellished-Longline-Fuller-Bust-Bikini-Top-D-F/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2812546&cid=2238&Rf1000=4114&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Floralprint
Of een setje als deze, staat denk ik mooier dan die fringe bikini!

Het is de vraag of jij dat zelf vindt kunnen en niet wat anderen vinden. Als jij je goed voelt in een bikini, gewoon dragen. :grinning:
Note: je bikini is leuk, ik heb die ook hehe. Ze vallen wel klein uit en ze geven je borsten geen steun!

Ik ben zelf ook vrij stevig, maar persoonlijk vind ik bij mij een laag broekje mooier, omdat anders mijn bovenlichaam zo kort wordt en ik dan meer een propje lijk, ik ben wel 1,77, maar in verhouding zijn mijn benen veel langer dan mijn bovenlichaam, vind ik :stuck_out_tongue:

Misschien even wat inspiratie, waarom ‘stevige/dikke’ meiden ook in bikini kunnen?

Maar deze mensen zijn niet echt dik. Dik zie ik als blubber all over the place, deze mensen zijn gewoon strak. Dan ziet er er ofc goed uit.
Bij blubber vind ik het af te raden. Ook niet heel fijn voor andere mensen om te zien.

What the fuck.

Mensen zijn niet op aarde puur om als ‘eye candy’ voor andere mensen te dienen.

Deze serie beelden is een voorbeeld van hoe je met iedere maat er fantastisch uitziet in bikini :slightly_smiling_face: