dikke kont -____-

heeft er iemand misschien tips voor een dikke ass? ;p
en als jij het hebt, hoe laat je het dan zo ‘‘mooi’’ mogelijk zien…
of heb je tips hoe ik me t beste kan aankleden, want ik schaam
me er nogal voor :$. mn benen lijken soms wel korter, als jullie
snappen wat ik bedoel. xd
k ben een meisje van 13 en heb nu al zo’n dikke kont DAMN O.o

google ?
en er zijn speciale oefeningen voor je kont smaller te krijgen geloof ik.

Dat vind je waarschijnlijk zelf, na je andere topics gezien te hebben.

Wat is er mis met een dikke kont?

k vroeg het aan paar vriendinenn en hun zeiden van ja best wel xd

Je bent 13, maar je kan nog wel je lichaam accepteren :wink:
Maar je kunt er dus niets aan doen.

Wat is daar mis mee? Beter dan een platte kont.

uhm nouu ik wil geen platte reet ofzo, maar k wil niet mijn grote kont zo gaan ‘‘showen’’ xd misschien leg ik het een beetje raar uit but, k wil niet dat iedereen er naar kijkt en dan opeens zegt tegen anderen dat ikeen dikke kont heb ;$

weet er niks op…
Maar hoe weet je dat je een dikke kont hebt of niet? Ik snap niet hoe je dat bij jezelf kan zien. xD

be proud.
en als je zelf vol bent van jezelf kan je alleen maar gaan afvallen en dan verdwijnt er ook een deel van je ass.

uhm nou paar vriendinnen zeiden dat, toen ik vroeg of ik het had …
en als ik het vergelijk met een ‘‘normale’’ kont xD dan eh, hebik
best een dikke reet ja.

het ligt eraan wat je ‘dik’, ‘normaal’ en ‘plat’ vind. je bent 13, je lichaam veranderd; let it be.

afvallen lukt me niet… of naja mn moeder laat me niet ;p
dus dat nietlukken…

uh als je sport dan word je kont ook minder dik van, hoef je niet voor af te vallen :’)

bilspier oefeningen

Ik heb ook een dikke kont, dat zeggen veel mensen, maar ik zou het niet anders willen, wees er trots op. Ik zie ook van die meisjes en die dragen dan een skinny, en aan hun benen is het strak maar bij hun kont flubbert het helemaal. xd

Hoort waarschijnlijk gewoon bij je bouw. Maar wees er trots op, er zijn genoeg meiden zónder kont die wel een dikke kont zouden willen hebben.
En nog een pluspunt, vaak houden jongens daar wel van dus maak je maar niet druk.

Beter een dikke kont dan een modellenkont ja…
Vergelijk Kim Kardashian maar eens met Paris Hilton.

ze bedoeld gewoon of ze kledingtips kan hebben om ervoor te zorgen dat het een kleinere kont lijkt.

niet meteen dat ze een kontverkleing wilt :stuck_out_tongue:,

verander gewon even ej beginpost even, denk niet dat je zo normale tips krijgt (weet er zelf geen).

Nou een goed zittende spijkerbroek zodat je kont beter uitkomt, en verder hardlopen helpt ook en bil spieroefeningen.
Ik heb ook een dikke kont dus maak je niet druk, je bent 13 en je moet er maar mee leren leven (: