Dikke kont

Heey meiden

Ik vind zelf dat ik een redelijk dikke kont heb
De rest van mij lichaam is wel slank, maar ik irriteer me gewoon aan mij dikke ‘achterste’
Hebben jullie tips of oefeningen voor een minder dikke kont?
Bedankt!

Groetjes,
Anne_Sok
P.s. het boeit me niet als hier al andere topics over zijn!

Het is juist mooi als je een dikke kont heb en je lichaam slank mijn god ik wou dat ik dat had, khep zoon platte reet;p

heb ik ook
maar er zijn veel kledingtips om het ‘zo mooi mogelijk’ te laten lijken
-xj-.

zoals:P

nou het is heel vervelend hoor! sorry ik weet het niet, zit er ook mee :frowning_face:

ik heb dat ook wel…met broeken is egt lastiggggg enz. irriteer k me dood aan me kont, maar voro de rest is toch lekkerr gevuld kont mooi vind ik dan xD liever dat dan een plattte reet:p

Haha, wat is er nu mis met een dikke kont? Ik heb ook een dikke kont en omdat ik dat al rond mijn 10de begon te ontwikkelen, werd ik er vroeger wel eens mee gepest. Maar nu! Ik hoor wekelijks, als het niet dagelijks is, dat ik zo’n mooie billen heb. 3 jongens hebben een liedje voor mijn derrière gezongen! Ik heb officiëel de mooiste kont op mijn school volgens heel wat mensen (en natuurlijk hoor ik die complimentjes graag!). Ik zeg dit niet om op te scheppen, maar juist om aan te tonen dat veel mensen juist gaan vinden dat je een leuk, vol achterste hebt!

Enfin, oefeningen: span je billen zo’n minuut op, zo’n paar x per dag. Je kan het gewoon doen wanneer je tv kijkt of in de klas zit. Er is ook zo’n oefening dat je
a) op de grond op je buik ligt en om de beurten je benen zo hoog mogelijk te doen. (zo’n 16x)
b) je op handen en knieën zit en om de beurten je benen omhoog doet en zo een rechte hoek bij je knieën te bekomen. (ook zo’n 16x)

Bedankt voor de reactie’s;)!

iemand nog oefeningen:P?

Mannen vallen daarop juist ; )
oefeningen weet ik verder ook niet…:stuck_out_tongue:

wat een gezeur

UP

uhmmm… Mijn tip is dat je in ieder geval geen heupbroeken in draagt, want daar kan je kont nogal gauw in uitsteken!! Ik ken namelijk een meisje zij heeft best wel een dikke kont maar dat valt heel erg op in heupbroeken…

Achterzakken van je broek die niet OP je kont zitten, maar een beetje eronder.

Ik heb het ook. Echt vervélend.
ik probeer wel eens met van die oefeningen er wat aan te doen.
Dan denk ik ‘ik hou het een maand vol, elke avond’, maar na 2 dagen ben ik 't al beu. :stuck_out_tongue:

dat heb ik toch echt nog nooit gehoord/opgevallen. xD
maarja, ik zal er eens op letten
op deze site staan veel oefeningen, voor allemaal lichaamsdelen: http://www.margriet.nl/me…/streepjeslank_popup.html
succes.

Ik heb dat ook, eerst vond ik het zo erg. Maar nu ben ik er eerlijk gezegd blij mee hoor. Er zijn genoeg meisjes die liever een ass willen dan een platte kont! Shake it baby.

Iekk heb ook een dikke kont. Najaa, ‘dik’ , eigenlijkk gevormdd & Dus mooj
Enn iekk heb er vann jongens al veel complimentenn op gekregenn[Leukk dus x] Iekk vind het égt niee lastig. Eenn ‘gevormde’ kont is tog veel leukerr dan zoo een platte. En weet jee, als je nuu een platte kont hebtt, dan heb je later een platte UITGEZAKTE kontt. Maarr als je nuu een ‘dikke’ kont hebtt, zal ze laterr wat minder mooi zijn, maarr nieet plat&uitgezaktt.
Hhá xP
Watt ben iekk nuu eignlijkk allemaal aan hett zeggen ?
Omgóshh x)
Maarr eigenlijkk iekk heb tog gelijkk … =)

Boys <3 Big Booties

<3

ik vind een dikke kont mooi!

.