Dikke gespierde bovenbenen

Hee!
Ik hockey, en daardoor krijg je gespierde bovenbenen… Ik vind dit ZO lelijk! Ik heb wel geaccepteert dat ik geen spieren kan afvallen… maar het binnenste laagje vet wel toch?

Ik wou dus vragen hoe je dat het beste kan doen, met natuurlijk het snelste resultaat! =D

Liefsx.

cardio?

Niet meer sporten zodat je spieren verslappen

Hmm ja ik kan moeilijk stoppen met hockey… Toch bedankt voor je reactie! <3

Np! Njaa, zomer komt eraan… Krijgt je hockeyclub dan ook geen summerbreak? Misschien dat je benen dan wat dunner worden ofzo?
Trouwens hockey meiden hebben altijd ook wel grote billen, dus dat is wel mooi toch :'D
Dat zou ik wel willen tenminste haha

haha ik heb hetzelfde probleem alleen dan door handbal… Ik haat het soms echt (vooral als ik meisjes zie met van die mini beentjes) maarja ik geloof dat je het maar gewoon moet accepteren als je wel wilt blijven sporten :slightly_smiling_face:

Ik vind gespierde benen wel mooi! Niet te gespierd natuurlijk, dat je ieder spiertje en adertje ziet zitten haha. Ben er maar trots op dat je niet van die papbillen hebt!

Maar ik wil graag al in de zomer een mooi figuur hebben wat klopt! Haha
Hahaha nee dat is heeeel vervelend! Alle jongens lopen er naar te staren :confused:
Geloof me , dat wil je niet!

Wees blij!

Geloof me, het is altijd beter dan desperate opzoek gaan naar padded underpants.!

Jaa helaas… Toch moet ik er elke dag naartoe kijken… Och wat haat ik mijn benen!

Beter gespierde dan hele dikke bovenbenen. (daar zit toch verschil in of zeg ik iets heel doms?)

Gespierde bovenbenen kunnen ook dik zijn, maar dat is dan spier en geen vet. Dus je hebt dan geen ‘flubber benen’ om het grofweg zo te noemen

Hahaha, Nou mijn benen het bovenste ervan zegmaar, dat zit een beetje tegen elkaar aan, als dat weg is ben ik tevreden! ( voor even dan )

Ja dat is waar! Maar in een broek zie je dat helaas niet! =(

Ik geloof eigenlijk niet dat je er heel veel aan kan doen… tenminste ik heb nog nooit echt iemand gehoord die daar een oplossing voor heeft gevonden… behalve stoppen met sporten dan :stuck_out_tongue:

Oh! Wat ben ik toch hopeloos… Misschien meer hardlopen? Ik train al 4/5 uur in de week…

Ik mag vanwege een blessure al 4 jaar niet meer sporten, maar heb nogsteeds hetzelfde probleem als de topic starter…
Denk dat ik het maar moet laten ingipsen om mn spieren te laten verslappen :’)

Echt? Wat voor sport deed je dan? En wat sneu voor je!

Ik hockeyde ook, heb ook behoorlijk stevige bovenbenen. Ook mede doordat ik als kind altijd veel skeelerde en hardliep, maar ik had stiekem de hoop nu ik die blessure heb dat mn benen wel iets afslankte omdat ik niet meer sport, maar die hoop is vervlogen haha… ik heb het ook bij mijn kuiten, dus met broeken is het heel lastig omdat ze altijd flubberen bij mijn knieën. Maar wel nog liever stevige bovenbenen met spieren dan van die papbenen met putten. En die luciferbeentjes vind ik ook echt niet mooi hoor!