Dikke / Dunne wenkbrauwen ?

wat vind jy mooier?

Ligt eraan; hoe dun, hoe dik. En bij wie.

verschilt per persoon.
de ene staat wat dikker heel goed.
de ander dunne.

dik vind ik over het algemeen mooier. Maar je moet ze natuurlijk wel gewoon mooi bijhouden.

Ik vind ertussen in het mooist, dik staat soms een beetje onverzorgd en dun ziet er vaak ook niet mooi uit en onnatuurlijk uit.

dik dan haha. Maarmijn wenkbrauwen zie je niet>.<

Zolang het een beetje netjes in vorm is, dus niet met allemaal haartjes die eruit steken, en zonder dat het eruit ziet als een oerwoud, vind ik het allebei wel goed. Wat ik wel lelijk vind zijn van die potloodstreepjes, zulke dunne wenkbrauwen zijn gewoon niet natuurlijk meer.

Ligt eraan.

Dik maar wel mooi geëpileerd.

inderdaad , en getekende of getatoeerde wenkbrauwen vind ik persoonlijk afschuwlijk :slightly_smiling_face:

dik

Ik heb van die donkere zwarte rommelige wenkbrauwen, dus voor mij, dun!!
Maar sommige wenkbrauwen kunnen dat echt hebben om dik te zijn, ook als ze donker zijn, ik snap dat nooit, bij sommige meisjes is dik echt ZO mooi, maar bij mij, jakkes :stuck_out_tongue:

ik heb net hetzelfde! bij sommigen mensen vind ik dikke wenkbrauwen echt mooi, maar mijn haartjes van mijn wenkbrauwen zijn echt dik en stug dus ik heb ze liever dun (:

ik heb hele lichte wenkbrauwen, maar ik vind donkere mooier dus ik kleur ze zegmaar in zodat mn haartjes donkerder worden. ik heb dus geen potloodstrepen ;p
maar ik vind dun mooier. maar ligt ook maar net aan de vorm van je wenkbrauwen

dik :slightly_smiling_face:

dikke wenkbrauwen laten je er jonger uitzien…
dunne laten je er ouder uitzien…

dus dikke:)

zelf heb ik hele zwarte dikke wenkbrauwen

Mijn wenkbrauwen zijn donker, en me haar licht. En bij mijn zussen is het juist andersom. (=
Maar ik vind slanke wenkbrauwen mooi, dus niet megadun, maar dik vind ik ook ugly.

ligt er echt aan bij wie :stuck_out_tongue:

dun! niet een lijntje, maar wat voller. (: