Dikke dijen :c

Hoi, ik vind mijn dijen te dik. Wanneer ik in m’n bikini rondloop ofzo heb ik het gevoel dat ze blubberen. Iemand zei eens tegen mij dat dat bij elk meisje is maar ik vind het nogal storend bij mij.
Weet iemand oefeningen ofzo tegen (bijna) cellulitis ?
x

Afspoelen met koud water na het douchen en flink masseren.
Hardlopen versterkt ook de dijen/bovenbenen.
En eenmaal cullulites, is cellulites. Ik had er altijd last van, maar ben door ziekte veel afgevallen waaronder op mijn dijen heel erg.
Maar met sporten kom je er goed vanaf, en masseren.

Zoek een schoonheidssalon of fitnessruimte die infraroodcabines heeft. Gegarandeerd resultaat (:

Het masseren, is dat met koud water of gewoon met een cremetje ?

Koud water.
Wil je extra dan is Niveau serum + cellulitescreme goed

Bedankt :slightly_smiling_face:

Heeft er iemand nog andere tips ?

ik heb geen tips, maar ik zou wel oppassen met sport/oefeningen.
ofja… van te voren uitzoeken welke oefeningen wat voor effect precies hebben.
ik heb als kind veel gesport, en daardoor heb ik nog steeds gespierde benen, mijn dijen zijn best strak maar wél dik.
ik heb er verder geen verstand van hoor, maar bij mij wordt het maar niet dun, omdat het voornamelijk spier is wat daar zit x]

mischien hardlopen?? zie dit maar als een upp

Ik heb ook dikke dijen, maar het is niet alsof het lijkt op cellulitus of zo hoor!

Ik wil ze gewoon strak hebben, want ik denk dat ze ook dik gaan blijven bij mij.

ik las in een tijdschrift dat op je hielen lopen blijkbaar helpt. een 3-tal minuten per dag…

Nu ik weet niet of het waar is, maar ik ga het eens proberen!

btw, dikke dijen betekent toch niet altijd cellulitis?

Bedankt voor de tip !
Njaa, nee niet bepaald maar bij mij ‘blubberen’ mijn benen een beetje. En ik wil làter geen cellulitis, daarmee.

er zijn wel oefeningen die je kan doen, zoek anders gewoon eens op internet hoe je je de spieren van je bovenbenen kan trainen? =)

Ik ga dit topic trouwens even bijhouden, want ik wil ook weten wat er zoal tegen te doen is. Ik heb vooral last tijdens ballet, dan moet ik zo met m’n been zwaaien en dan blubbert het een beetje. Het valt niemand op of zo, alleen ik erger me er zo aan!

Alleen, als het blubbert, dan is dat toch vet dus? Want bij mij is dat dus alleen aan de binnenkant van mijn bovenbeen, de rest is ook redelijk dik, maar voelt heel hard aan, dus ik neem aan dat dat spier is en ik dat er dus niet af krijg?

Sporten

Ik ben ook gwn bang voor later.