Dikke buik?

Hee meiden, ik zit al n tijdje met n vraag! Zelf vind ik dat ik best een dikke buik heb. Als ik onder de douche sta en ik kijk naar beneden, dan kijk ik echt tegen mn buik aan. Als ik dan in de spiegel kijk, van de zijkant zegmaar, dan valt het opzich wel redelijk mee. Mijn buik lijkt net zo ver uit te steken als mn borsen (deze zijn ook maar klein hoor…).
Wat zien jullie als jullie ‘naar beneden kijken’ onder de douche. Lijkt het dan ook dat jullie zo’n dikke buik hebben?

Ik vind t echt wel rot, en wil echt van die ‘dikke buik’ af, maar zou niet weten hoe, en weet zou niet weten of t een drogbeeld is of werkelijkheid!

hey,

jaaa klinkt heel bekend heb precies wat jij hbet. maar is normaal van boven lijkt het idd dikker als dat ie is, zelfde is als je naar onder naar je bovenbenen kijkt. snap je n beetje wat ik bedoel?
en verder gewoon cardio doen en buikspieroefeningen als je een strakke buik wilt, en vooral gerafineerde suikers en koolzuur laten staan
als je nog tips wil note maar :slightly_smiling_face:

liefs

Dat als je naar beneden kijkt en je buik dan dikker is dan als je in de spiegel kijkt heeft iedereen! Als je echt heel onzeker over je buik/lichaam bent kun je gaan sporten door bv. buikspier oefeningen te gaan en gezond te gaan eten etc.