dikke buik en bikini?

hmm, ik heb geen buikje (heel heel klein beetje blokjes), maar ik schaam me voor mn navel. xd en voor mn borsten. of beter gezegd: en voor géén borsten.

Ik heb ook een kleinbuikje maar zit er totaal niet mee. Niemand is perfect en elk meisje heeft wel iets waarom ze zich niet prettig voelt in een bikini.

Ik schaam me ook meer voor striemen…buik kan je tenminste nog een beetje inhouden/aanspannen

Als mensen mij dik vinden,
hebben zij pech.
Zij moeten er de hele dag naar kijken ;p

hahahaha idd.

Ik heb ook wel een beetje een buikje, maar ik ga gewoon in bikini. Bijna al mijn vriendinnen hebben ook een beetje een buikje, en zij maken zich er ook niet druk om. Ik ga alleen niet echt zitten want dan zie je echt ribbels.

Soms voel ik me ongemakkelijk in een bikini, maar ach, ik ga toch 't zwembad in. :]

wat is volgens jou ‘dik’ dan? want als je geen maatje 34 hebt, dan ben je tegenwoordig al dik ofzo.

inderdaad.
je hoeft me ribben niet te zien hoor!

nou ik ben niet egt dik dat je denkt dat ik zwaaaaaar overgewicht heb…mijn bmi is ook normaal…k heb ook geen dikke benen ofsow maar het is gwn dat buikje…en dat is best groot… :thinking:

Ja idd, die striemen… Ik krijg er steeds meer! Ik groei te snel… :S. ECHT VET KUT!

ik heb dat ook wel een beetje maar als ik eenmaal op het zwembad ben en bezig ben heb ik het niet eens meer door!
en als ik eigenlijk zo nadenk, denk ik ook niet van goh… die heeft een buikje of goh die heeft lelijke benen of whatever…

jaaa dat heb ik ook

Ik schaam me helemaal niet voor me buik meer voor me billen ;$

Ik heb ook geen platte buik, maar ligt aan mijn bouw. ik ben nogal breed gebouwd.
Al val ik 10 kilo af en dan zie je nog geen verschil.
Ik schaam me niet echt maar ik krijg soms een heel erg minderwaardigheidscomplex als ik een slank meisje zie lopen -.-
Als jij je buikje kwijt wil dan kan je het beste buikspier oeveningen doen.
Maar als jij je echt onzeker in je bikini voelt dan kan je altijd nog een tankini dragen ofzo :wink:

Nou, ik schaam me nergens voor hoor als ik in een bikini loop

Heel veel meiden hebben tegenwoordig ook wel een ‘‘buikje’’ (ikzelf ook wel hoor!)
dus gewoon lekker die bikini aantrekken, niemand voelt zich daar fijn en zelfverzekerd in en iedereen heeft wel imperfecties. Als je je in je bikini écht niet fijn voelt is misschien een monokini wel wat voor jou, het is geen badpak maar ook geen bikini en er zit dan een stukje stof over je buik waardoor je dat gedeelte toch iets meer bedekt hebt. Ik vind een monikini er ook altijd wel heel mooi uitzien, kan ook prima voor jonge meiden vind ik. Het nadeel is dan wel dat je met zonnen eens streep over je buik krijgt (:

Een tankini zorgt er trouwens ook voor dat je buik een beetje bedekt word maar dit vind ik persoonlijk niet zo mooi. Als je je gewoon echt heel onzeker voelt in bikini kun je best eens wat anders aan proberen te passen, ikzelf heb nu een hele goede bikini gekocht die ervoor zorgt dat ik me een stuk fijner en zelfverzekerder voel en het is echt fijn als je je meer op je gemak voelt in je zwemkleding! Dus misschien iets anders als een bikini?

Ja, ik heb een buikje.
En ja, er zijn mensen die er beter uit zien in bikini.
Maar mensen moeten me maar nemen zoals ik ben, ik ga niet voor hen veranderen.

ik vind dat het er niet om gaat wat anderen denken.
hup. doe lekker die bikini aan en heb gewoon plezier

ik bedekt het dan heeft niemand er last van