dikke buik en bikini?

heej dames…

k vroeg me eigenlijk wat af… ik heb best wel een buikjee en ik ga dit jaar op vakantie… maar k doe dan gwn een bikini aan, ookal ziet het er niet egt mooi uit :relieved:

Maaree k vroeg me af wat julliee aan doen…voor de gene die een buikje hebben… schamen jullie je dan ook als je een bikini aan heb?

xxx

Volgens mij voelen de meeste meisjes zich wel ongemakkelijk in een bikini, buikje of niet.

Ja dat heb ik ook wel, en het is heel normaal denk ik
een vriendin van me die heeft écht een moordlijf, net een model, en toch schaamt ze zich om te gaan zwemmen…
Ik heb ook en buikje en ik draag een bikini maar daar maak ik me geen zorgen om, want ik vind het niet lelijk ofzo,
okee ik heb dan geen ‘afgetraint’ lichaam, ben er toch blij mee :stuck_out_tongue:
ik schaam me veel erger voor striemen =/

Ik heb ook een beetje een buikje maar toch doe ik gewoon een bikini aan, want iedereen heeft wel haar minpuntjes zelfs als je een platte buik hebt.

Volgens mij vind iedereen zichzelf tegenwoordig dik of iets

Ik heb ook best wel een buikje, ik ben ook liever iets dunner.
&ik schaam me toch meer om mn tenen.
zo heeft iedereen wel iets waar diegene zich over schaamt.
maar ik houd vanzelf mn buik een beetje in.

gewoon een bikini. Op de een of andere manier vind ik een badpak dan nog lelijker o.O

Ik heb ook een buikje, maar ik trek gewoon een bikini aan. Schijt aan wat andere ervan denken!

Gewoon een bikini idd.
Ik ben echt totaal niet dun, maar toch ga ik dan liever in een bikini
En eigenlijk moet je je totaal niks van anderen aantrekken,
zeker niet omdat zeker 99% zich ook ongemakkelijk in een bikini voelt.

Bijna alle meisjes voelen zich onzeker in hun bikini en er zijn maar een paar die mooi slank zijn. De rest is allemaal wat voller, je bent echt niet de enige!

jaa… dat is wel zoo…bedankt damess :grinning:

Ik heb ook best wel een buik, maar het is gewoon dat sommige mensen dun zijn en sommigen wat dikker, dat is gewoon zo. Je hoeft je nergens voor te schamen, want er zijn genoeg mensen die ook een buikje hebben.

Ik had het al eerder gezegt in een topic, maar ik maakte me er ook zorgen over dat ik niet te dik was, maar uiteindelijk in het zwembad zie ik er nog best goed uit vergeleken bij de rest ehehe.

gewoon aandoen !
ik heb het ook, maar op vakantie ken je toch niemand.
Ja misschien je ouders of je vriendin die meegaat?
ik doe er gewoon een aan
en ik voel me ook onzeker
maar kijk eens naar mensen om je heen
die hebben ze ook aan of ze buikje hebben ofniet
je wil toch overal mooi bruin worden
najah, gewoon schijt aan hebben ;$

als je je niet fijn voelt in een bikini en je wilt geen badpak aan kan je oko een tankini nemen dan komt het "topje " van je tankini tot je buik dat draag ik altijd :slightly_smiling_face:

Ik ook!

Ik heb een badpak en bikini, dan niet zo’n oudbollige weetjewel. Maar ik voel me echt kut in een bikini, dus doe ik een badpakje aan.

schamen heeft geen zin.
ik voel me er niet gemakkelijk in maar ik negeer het, want het verpest gewoon je vakantie

Meestal merken anderen niet eens dat er iets anders is omdat je heel anders naar jezelf kijkt dan dat anderen naar je kijken :slightly_smiling_face:
je moet gewoon zo denken, ook al zijn die zinnen volgens mij een beetje verdraait :cold_sweat: