dikke bovenarmen..

hoii hoii,

Weet iemand toevallig hoe je ‘dikke’ bovenarmen een beetje minder ‘dik’ kunt maken xD
Ik train namelijk elke week in het zwembad… en m’n bovenarmen zijn hierdoor erg dik/gespierd geworden.
Maar als je 'n leuk shirtje aan hebt, waar het mouwtje iets straker van zit, past het eigelijk al niet.:no_good_woman:

Meestal als iets te ‘dik’ is word er geroepen; arm spieren trainen…
maar wat als je armspieren zo getraind zijn?.. dat ze juist weer te ‘dik’ zijn??
heeft iemand hier toevoelllig ervaring mee/ideetjes voor? :anguished:?
alvast bedankt :wink:

xx

Ten eerste, helpt je armspieren trainen niet om je armen minder vet te maken, het enige wat daarvoor helpt is trainen en afvallen in het algemeen. Nu heb je dus veel spieren opgebouwd in je armen, en eigenlijk de enige manier om daarvanaf te komen is, logisch: niet meer je armen trainen…

Succes ermee
xx

ik denk dat de enige oplossign is: minder armspiertrainginen

minder m’n armen gebruiken bij het zwemmen… ?
hmm… beetje onhandig om dan nog voor uit te komen hea… :cold_sweat:

ik heb ookdikke bovenarme 8o|

Weet iemand hoe je het vet bij je bovenarmen wat minder kunt krijgen?
Ik sport veel, ben niet dik of iets in die richting en heb verder ook nergens echt veel vet…
Alleen mijn bovenarmen (en bovenbenen een beetje)
En als je je armspieren gaat trainen worden ze weer dikker door je spieren.
Iemand een idee?

Haha, paardrijden is ook heel goed voor gespierde bovenarmen. Meisje in mijn klas:
‘Jij hebt wel gespierde armen!’
Ik: 'Eh… bedankt? :expressionless:
Zij weer: ‘Nee, het is niet lelijk! Maar gewoon, jeweetwel.’

Juistem.

Ach, 't is wel handig om een beetje sterk te zijn in je bovenarmen. En het is niet zo snel lelijk hoor.

Ik denk ook dat de enige oplossing is om minder je armspieren te trianen. Maar aangezien dat geen optie is, is er geen oplossing denk ik.

Ik vind wat dikkere bovenarmen eigenlijk wel mooi. Niet echt super dik, maar als je echt zo van die heeele dunne armpjes hebt, wat gewoon botten zijn eigenlijk, dan staan shirtjes niet zo mooi vind ik…

Upje