Dikke Billen!

Het meisje met het witte lichaam en de zwarte kont.

Ook wel mijn bijnaam, fijn
Neehoor het valt nog mee, alleen mijn billen zijn echt net 2 kaddetjes.
Op zich niet erg, behalve dan dat ik soms geen broek aan kan, want kwa breedte kan het dan niet maar kwa lengte word het weer te lang, of dat ik er soms uitscheur. Fijn.

Nu hoor ik niet veel meisjes over zo’n probleem, meer over borsten. Heeft nou niemand last van dikke billen? Ikke wel!

En het is irritant, met rennen doet het zó’n pijn, dus meiden met de dikke billetjes, hoe handelen jullie met de dikke billen?

groetjes!

Haha dikke billen is juist mooi;) Net als JLO. En mannen vinden zo’n kont zo plat als een strijkplank echt niet mooi hoor!

Ik heb zelf niet echt zo’n hele grote kont maar wel een volle. Ik pas nog wel normaal in me broeken iig. Jij niet dan?

En bij sporten, met rennen dus trek ik onder me broek altijd zo’n strak wielrennersbroekje aan zodat ze stevig blijven zitten;) Misschien een tip voor jou haha.

Bij mij niet groot of dik ofzo, maar heeel rond :pensive: xD.
Die tip van dat wielrennersbroekje is voor jou wel goed misschien :slightly_smiling_face:!

ik heb ook ‘ronde’ billen.
ze zijn totaal niet plat en steken een beetje uit als een ‘bolletje’ haha!
maar ik heb er verder geen last van met kleding of sporten en ik vind ze eigenlijk heel mooi =D

wheee ik wil juist dikkere billen…
nog tips ofzo :stuck_out_tongue:? X

ik heb ook dikke billen. vind zelf eig wel de dikkere billen mooier dan de meisjes zonder billen! de platte dus.
ben r zelf niet altijd even trots op. mrja. k kan er nou eenmaal niets aan veranderen…

haha gelukkig ben ik niet de enige en die van dat broekje is idd handige tip ga ik doen haha:D Enne tip voor dikkere billen heb ik niet, alleen by my is het als ik eet gaat het niet naar me buik maar naar me billen mss by jou ook zo kan je uitproberen XD haha:P

Aanbid zulke assen xD
Die van mij is denk ik nog groter dan jouwe xD

Hahah nu kryg ik me toch een leuke ingeving;

Meet je ass! :grinning:

Gewoon effe de omvang dus je begint by je onderbuik en dan zo rond je billen zegmaar het grootste deel van je billen en dan eindigen bij je onderbuik weer (begrijp?:stuck_out_tongue: is wel duidelijk net zoals je taille meten en je borsten alleen dan bij je billen) En dan kijken hoeveel centimeter het is :grinning: Ik ga het nu meteen doen ben benieuwd hahaha:P

xxxjesh

naa heb volgens heel veel mensen een dikke kont _o-
maar valt op zich ook wel weer mee hoor, kom nog gewoon in spijkerbroeken enzo
succes ermee verder dan he (mt dat wielrennersbroekjee _o-)

Whahaha ik ben wel benieuwd hoe dik mijn kont is XD… Maar jongens geilen er op :’) Een vriendin van mij heeft echt zo’n rond kontje en dat is vaak het eerste waar jongens bij haar een compliment over maken.

Ik heb het gemeten en mijn kont is 100 cm :’) Ik weet niet of dat dik is of niet, maar eigenlijk kan je aan dit getal niets zien, het ligt er ook aan hoe breed je gebouwd bent.

hahaha mijne is ook 100 cm :stuck_out_tongue: en mij noemen ze altijd dikbil enzo en ze willen er altijd effe aan voelen xD

En ik ben vrij dun… :stuck_out_tongue:

Aninja: niet alle mannen houden van een dikke kont.

Heb geen last van een dikke kont.

Ik heb zelf ook zoiets,
niet dat ik écht zoó dikke kond/billen heb
maar ik kom soms gewoon niet in broeken met me kond :stuck_out_tongue:
maar heb er eigenlijk nog nooit negatief over gehoord,
En ik denk altijd maar zo;
Liever een dikkkere kond dan alleen maar bot :’)

kus

:drama:

bij mij valt het gelukkig niet zo op, maar bij me vriendin wel haha dat is altijd wel grappig

oooh, mijn kont is echt dik =(

mooi toch :grinning: ! Als je mensen ziet rondlopen die echt zoon lomp lichaam hebben (je weetwel, geen heupen, en hun kont is gewoon evenwijdig aan hun rug) zou je juist trots moeten zijn op dat van jeZelf. zoon platte kont vind ik echt leeeeluukk!!!

Beter dikke billen dan géén billen.
Wees er trots op meid!

Toch iets te dik? Veel fietsen. :wink:

Ik heb ook dikke billen in verhouding met mijn lichaam…XD
But I luf it…:grin: