Dikke benen

Allereerst gezond eten & veel, lang en op tempo op hoge hakken lopen :stuck_out_tongue:
Werkte bij mij :wink:

schijt aan de mensen hebben die vinden dat je dikke benen hebt,
mensen moeten je nemen zoals je bent.

hahahaha dikke benen en een normaal bovenlichaam heb ik ook last van :stuck_out_tongue:
ik erger me er dood aan af en toe maar er is niet veel aan te doen
bij mij kwam het ook door het fietsen

ik had hetzelfde…
ik heb hele dikke benen(en armen)
het is deels door mijn bouw(gespierd)
maar ook vet…
ik ben nu gaan joggen en het is na een paar keer al veer strakker en gespierder… en ik heb meer conditie, en dat komt goed uit want ik moet over een paar weken weer hardlopen met school…:grinning:
ook is al mn heupvet al weg…
ik kan het egt aanraden…
als je het gewoon met een vriendin doet of met mp3, valt het heus wel mee hoor…

xx

Ik leef met je mee.

Ligt eraan of ze echt vet bevatten…

Ga zitten en strek je benen en span ze dan aan…
Als er delen van je benen zijn waar je het vel echt kan vastpakken en het echt een heel stuk is, dan is het vet…

en anders zijn het spieren en daar kun je weinig aan doen :slightly_smiling_face:

En als je ze traint, dan worden er idd spieren aangemaakt en dan zien je benen er alsnog groter uit…

Ik leef ook met je mee!
Heb ook redelijk dikke benen, het is wel minder geworden.
Heb namelijk een tijd hard getraind, schaatsen.
Maar nu na ong. 2 jaar zijn die spieren nog niet weg, en vet is het nou ook niet echt wat daar zit! Vreselijk.
Does somebody know what to do? =(

beter te dikke dan te dunne benen. als je te dunne benen hebt + jurkje / rokje, dan zie je er niet uit. met wat dik(kere) benen valt dat wel mee…

heb ook best dikke benen,
ik doe nu elke avond dertig seconden tegen de muur aanzitten en een hoek van negentig graden maken
maar dat zit vooral in mijn hoofd want echt helpt het niet denk ik :stuck_out_tongue:
ik ga maar eens gaan fietsen ofzo!
wil ook slankere bovenbenen!

heb ik ook, en ook mijn kuiten zijn dik haha
maarja ik ga wel gewoon doorzetten met die oefeningen.

maar bij mij is het geen vet geloof ik.

Heeyy,
Leuk dat je jogd,
Hoevaak doe je dat in de week? en hoelang?

Xx

volgens mij kan je best al niet schaatsen of paardrijden, een vriendin van mij zegt dat je van paardrijden echt dikke benen krijgt…

Ik doe tennis, spinning en sinds kort doe ik ook hardlopen, en het is wel waar dta je spieren in je benen van lopen harder worden en je benenveel strakker, ik ben er zo gelukkig mee dat ik bijna geen broeken meer draag, haha :grinning:

Ik sport elke dag behalve vrijdag, en ik loop zo’n 3x per week elke keer 3 km, mijn sportleerkracht zei wel dat je afvalt van heel lang aan een stuk lopen, maar dat vind ik een beetje doelloos, dus ik loop 3km zo snel als ik kan :slightly_smiling_face:

Ik kreeg van paardrijden juist hele mooie dunne benen…

was er maar een oplossing voor dit probleem.
ik heb er ook zo veel last, van en dan sta ik voor de spiegel en dan denk ik, moet ik in een rokje!

je kan je benen natuurlijk ook met een lekker creampje in smeren, dan zien ze er al een stuk verzorgder uit, en als het her goed verzorgd uitziet, is het automatischer mooier…

ik denk idd dat ik ga hardlopen, want mijn benen schudden wel een beetje heen en weer, dat vind ik echt lelijk…
veel mensen zeggen wel dat het helpt…

van op hakken lopen word er ook iets getraint bij je benen… maar weet niet precies wat haha xD
sorry heb je niks aan denk ik