Dikke benen

Helleu ::slightly_smiling_face:
ik heb best dikke benen en wil ervanaf VOOR de zomer…
ik wil ook eens graag een rokje aan…
iemand tips dat ik ze slanker krijg of slanker laat lijken ?

dnkje:)

http://www.margriet.nl/me…/streepjeslank_popup.html

:wink:

Dik in de trand van vet of spier?

Je kunt dan wel oefeningen doen van die site, maar dan word je vet omgezet in spieren en dan blijven ze dik.
Spreek uit ervaring.

Ik heb gewoon dikke benen, van mezelf, de rest van mn lichaam mooi slank alleen mn benen dus niet, afvallen heeft hierbij geen zin

hmm, dus dan worden ze ‘‘strakker’’ bedoel je?

Mijn benen ‘‘wiebelen’’ zegmaar:P dat is vet neem ik aan dan.
dus als de vet omgezet wordt in spier, dan worden ze strak en wiebelen ze niet meer?
klopt dat?
of heb ik het verkeerd begrepen?

xx

Ja, je benen worden er niet heel dun van, maar wel heel strak.
Maar volgens mij verbrand je eerst dat vet op je benen, en als je dan doorgaat dan krijg je pas van die spieren, maar dat weet ik niet zeker :slightly_smiling_face:

Ik weet niet of het werkt, maar trampoline springen zou je benen slanker maken. Gewoon een of twee keer per dag 5 minuten springen. Op zo een kleine trampoline.

Vanaf het begin krijg je al spieren, maar natuurlijk veranderd niet gelijk al je vet in spier. Maar als je gewoon door traint krijg je op den duur wel dunnere benen, denk ik. Wielrenners hebben hele dunne benen, maar die zijn super gespierd. Schaatsers hebben hele dikke benen, maar die gebruiken weer andere spieren. Dus als je dunne benen wil moet je iig niet gaan schaatsen.

Jhaa ik heb er ook last van…
je kan spier oefeningen doen het werktte wel bij mijn vriendin, maar bij iedereen is het volgens mij anders…

je kan wel zorgen dat je stakker in je vel zit zodat het niet gaat heen en weer gaat. Veel water drinken en minder snoepen spelen daar zeker een belangrijke rol in.

vet kan niet veranderen in spier (vet is vet en spier is aminozuren)
en als het wiebelt z-akn het ook spier zijn, want als je spieren ontspannen zijn, zijn ze ook slap…
heb gn tip dus up

hardlopen, zodat je het vet verbrand ofzoiets

Met spieroefeningen verbrand je geen tot weinig vet. Begin met hardlopen, zwemmen, fietsen of skeeleren als je dat leuk vind. Daarna kun je je benen verstevigen met oefeningen.

Inderdaad.
Ik spreek uit ervaring, ben zelf een schaatster op hoog niveau.

Wat een goede link!

Ik heb zelf ‘dikke’ bovenbenen, maar dat komt om dat mijn spieren heel groot en stug zijn maar wel getraind dus dan krijg je dat ook…en ik draag gewoon rokjes want ik vind het zonde om ze niet te dragen, en wat de rest er van vind vind ik nie tzo erg. Maar ik heb geen idee hoe je je benen dunner kunt krijgen eigenlijk…volgens mij kweek je dan alleen maar meer spierweefsel en worden ze alsnog dikkig.

lekker gaan sporten en gezond eten is natuurlijk het beste. Maar plaatsenlijk afvallen is bijna onmogelijk. je kunt natuurlijk iedere avond je benen masseren met olie, daar wordt je huid iets strakker van. En verder duursporten ipv krachtsporten (met duursporten zoals lang hardlopen krijg je lang-gerekte spieren, en met krachtsport zoals fitness krijg je grotere spieren)

Ik kan je helemaal niet vinden op Osta.nl XD
niet dat t boeit…
er staat dat je een pupil D was…
maaarja zie dit maar als n upje hahaha

heeeh dat ben ik dan niet hoor
o_o pupil D? mijn zusje misschien?

hardlopen en fietsen

Nou, juist door het fietsen kreeg ik dikkere benen, dus hardlopen lijkt me een beter plan. xDD

uhm ja als het vet is dan minder vette dingen eten en meer bewegen en als het speiren zijn kan jne er niets aan doen.
dan geen rokjes dragen:p