Dikke benen

Hoi,

Ik wil al jaren model worden maar m’n benen worden te dik gevonden. Ik heb alle oefeningen al geprobeerd die op internet staan maar ik krijg er geen millimeter meer vanaf.

M’n bovenbenen zitten al jaren op de 33/34 :zipper_mouth_face: en kuiten op de 26 :nauseated_face: Hoeveel hebben jullie en zijn er bureau’s waar ik niet te dik voor ben? Ik ben wel lang genoeg.

Pff ik wilde dat ik m’n moeders bouw had zonder die olifantenpoten haha.

Oh weten jullie hoe ik een foto hierbij kan krijgen?? Dat zegt misschien meer dan maten…

Ik ben trouwens bijna 20

heb er ook last van, dus even dit topic volgen. over die foto’s: tinypic. staat alles duidelijk beschreven.

Ik heb ook dikke benen :frowning_face: maarja geen idee wat je er aan kan doen

foto=
www.tinypic.com → foto uploaden en dan de tweede link pakken.

Voor de rest weet ik niet wat je er tegen kunt doen :’)

argh, daar heb ik ook last van. mijn buik is gewoon plat maar mijn benen en kont zijn dik. mijn moeder heeft hier ook last van en het lijkt alsof ik alleen maar aankom bij mijn benen en kont. :’)

Geen idee, up voor jou .

Heb precies hetzelfde probleem!

misschien een domme vraag, maar wat bedoel je met mijn benen zitten op 33/34 is dat een soort maat of is het de omtrek ofzo?

Bedankt voor die tinypicsite :slightly_smiling_face: Ik zal eens kijken of ik m’n hoofd van eeen foto af kan krijgen haha voor ik hem hier post.

weten jullie ook hoeveel cm je moet hebben of kan ik dat beter in het modellentopic vragen?

De omtrek! bovenaan

33/34 cm? meet je wel goed? :stuck_out_tongue: dat moet toch iets van 80-90 ofzo zijn voor modellen?

Dat 80-90 gedeelte zijn toch je heupen op het breedste punt?
Zij heeft waarschijnlijk 1 bovenbeen gemeten.

1 been ja. heupen zijn 73

ik heb net ff mijn eigen bovenbeen gemeten, en die is 45 cm. Ik ben zelf erg dun en kan dus niet geloven dat de omtrek van jouw bovenbeen 33/34 cm is.

en je bent bijna 20 en hebt heupen met een omtrek van 73??? als dit echt zo is kun je jezelf moeilijk dik noemen.

Ze noemt alleen der benen dik he :wink:
Maare, mijn benen zijn ook 45… Dus je moet als model blijkbaar wel heel erg dunne spillebeentjes hebben! Want ik ben niet dik :stuck_out_tongue:

nou plaats een foto, kunnen we beter oordelen, ookal lijkt het me erg onwaarschijnelijk dat jij dik bent :’’)

heupen: 82 cm
bovenbeen(1): 51cm
taille: 68 cm
onder mn bh: 70 cm
buste: 82 cm

en ik ben 16 en 1.75. hihi verveelde me dus heb me maar even gemeten

idd, en dan vond ik dat ik al spillebeentjes had…