Dikke armen, wat te doen?

Hai mensen, ik heb hele dikke armen :frowning_face:
Ik eet teveel en daarom heb ik allemaal vet rondom me armen.
Ik ben al begonnen met weinig eten, en geen ongezonde dingen.
En dat sporten enzo, ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken.
Ik wil geen spieren, gewoon dunnere armen. Dat vet wil ik weg hebben!
Iemand ervaring? :frowning_face:

Grt.

ik weet eigenlijk niet precies wat je eraan kan doen, maar hoor wel vaak dat mensen gaan zwemmen voor dunnere armen…?

Met gewichtjes(+/- 2 kilo) elke dag je armen trainen. :slightly_smiling_face:

Tja… Dan zal je toch echt vet om moeten zetten in spieren. Is juist mooi, vind ik zelf dan, gespierde armen (niet meteen denken aan een bodybuilder!)

Ik heb zelf ook best stevige armen, maar dan van het sporten. Ik denk dat het geleidelijk wel komt als je gewoon meer gaat sporten en gaat afvallen.

Ik wil juist dikkere armen gheghe. Maar ik zou je armen inderdaad trainen met gewichtjes.

Weinig eten is hartstikke slecht voor je, maar als het goed is kan je dat zelf ook verzinnen.
Kijk op Google daar vindt je vast een paar tips. Dit had je gewoon op Google kunnen opzoeken, naar mijn mening.

T to the RAINEN! Van niks eten worden je armen niet vanzelf dunner. Je zult het in combinatie met sport moeten doen. Niks of weinig eten heeft geen zin, maar gecontroleerd eten is goed voor je

Ik vraag me af waar je die kunt kopen? Ik wil ook graag mijn armen trainen.

^ sportwinkels.

Thanks!
Hmm, op zo’n logisch antwoord had ik eigenlijk met een beetje nadenken ook wel kunnen komen… :stuck_out_tongue:

Haha :slightly_smiling_face:.

zelfs bij bristol kun je ze kopen :open_mouth:

^serieus :astonished:?
zijn ze daar goedkoper?

That’s not true. Ik ben 3 kilo afgevallen en mn armen zijn echt een stuk dunner.

Afgevallen op de ongezonde manier ja.

dat heb ik ook, ik ben 10 kilo afgevallen zonder aan sport te doen. en alles is dunner geworden.