dik?

:crazy_face: mischien vind je dit gek maar hoe kan ik een dunner hoofd krijgen, mijn zus heeft de huid mooi strak maar ik lijk een eekhoorn met walnoten in zijn mond :cold_sweat: tips (ik probeer neit te overdrijven met eekhoorn was grapje maar alsnog is mijn hoof dikkie dik)

Sorry, maar dit forum is niet bedoelt om lukraak elk klein probleempje waar je mee zit te posten, irriteer me dood aan je.

Ik vind het juist best wel mooi als iemand een beetje bolle wangen heeft enzo. Wanneer ik ook maar een klein beetje ga afvallen, krijg ik meteen van die ingevallen wangen, alsof ik 1 of ander skelet ben… Dat is ook niet echt mooi.

& hoe oud ben je? Want wanneer je ouder wordt, krijg je vaak sowieso al een wat smaller/strakker gezicht.

Accepteer jezelf zoals je bentttttt.

ja okey zeggen mijn vriendinnen ook maar soms dan weet ik het gewoon niet meer :crazy_face:

je bent 13. je moet nog groeien. accept it

botox

lol, je moet jezelf maar gewoon accepteren zoals je bent :slightly_smiling_face: Dan ben je het mooist ^^

okey i try

Je bent nog maar een kind :’) Ik denk dat het vast wel mee valt/het door leeftijd wel verandert.

ik ben 13