dik?

komt trouwens ook bij dat als je heel weinig eet je lichaam uiteindelijk juist meer vet gaat opslaan. je lichaam denkt dan dat er bv voedseltekort is en gaat reserves opslaan. je eet beter normaal, dan kan je lichaam ook normaal doen. dan blijf je ook slank.

iamdeadx_x

dus? …

Vind je het gek dat je dan ondergewicht hebt??

ik snap wel dat ze bedoelt maar ik vind mensen die op andere mensen hun nickname gaan zitten zeuren gewoon lame…

Nou nee, dat bedoel ik niet. Je moet geen crashdieet gaan doen! Iedereen weet toch dat dat meer kwaad doet dan goed?
Je moet gezond en evenwichtig eten, 3x per dag maar zonder te veel vetten.
Dus veel groentjes, fruit, boterhammen yoghurtjes…

Juist omdat je zo weinig eet heb je die “bolle buik”.
Zie je toch ook bij die uitgehongerde kindjes in Afrika… Eiwittekort. Ga meer eten. GEZOND eten wel eh.

ow ik dacht altijd dat dat wormen waren :stuck_out_tongue:

Iedereen heeft een dikkere buik na het eten. Ik lees dat je bijna ondergewicht hebt, als je echt een buikje hebt dan denk ik dat het misschien gewoon je bouw is en dat je daar weinig aan kunt doen

ik snap niet echt wat er te zeiken valt op m’n nickname?
ik gebruikte vroeger die x_x smilie heel vaak, een dode smilie dus,
en met dead bedoelde ik meer, levenloos? xd

maar ohkee.
dankje.
ik probeer wel meer te eten, maar ik heb gewoon écht geen honger.
echt nooit.
ik weet niet wat het is.
maar misschien kan dat eiwittekort wel kloppen.
dankjewel!

zelfs als je geen honger hebt gewoon meer eten. je hoeft geen honger te hebben om eten in je mond te stoppen en door te slikken. als je zo bezig blijft krijg je allerlei tekorten. dan krijg je charmante dingen als slechte huid, haaruitval, broze botten, …

same here, moet nog wel beginnen aan al die oefeningen :stuck_out_tongue:
en ik heb 's ochtends ook een suuuperplatte buik, maar als ik water drink dan zet ie zich al uit ofzo :stuck_out_tongue:

Als je alleen een cracker eet en dan het avond eten kan het ook daar aan liggen.
Arme kindjes in 3e-wereld landen hebben ook altijd een bolle buik, en niet omdat ze te veel eten.
Eet sowieso 3 maaltijden, en als tussendoortjes fruit.

kinderen in de arme landen hebben altijd opgezwolle buiken omdat ze eiwitten te kort hebben enne dat heb jij dus ook denk ik.

Ik denk dat het wat te ver gaat om het te vergelijken met kindjes in afrika. Dat is nog wel een stap erger.

Het ligt gewoon aan haar lichaamsbouw, denk ik.

daar kan het niet aan liggen.
ik was 2 jaar geleden nog súper dun. ik groeide, &daardoor werd ik ook iets dikker.
maar nu is het wel echt opgeblazen. maar ik ga wat meer melk drinken enzo,
dankje!

waarschijnlijk heb je relatief lange benen en een korte romp, dan is het normaal dat je buik een beetje bol staat, je ingewanden moeten toch érgens naartoe?

Ik zou echt beginnen eten hoor, dit begint vervaarlijk veel op een eetstoornis te lijken.

Ik snap niet wat je jezelf aandoet…
waarschijnlijk beeld je je dat ‘‘buikje’’ alleen maar in, dat deed een vriendin van mij ook, en die was megadun en had een eetstoornis.

& als je het je niet inbeeld, zou ik mee leren leven, want iedereen heeft dat…
Bovendien verlies je eccht geen gewicht en dus je buikje door alleen een cracker en avondeten te eten. Je moet gewoon 3 maaltijden op een dag eten.
En je zegt wel dat je geen honger hebt, maar waarschijnlijk heb je dat ernaar gemaakt door zo bizar weinig te eten. Ik zou maar honger gaan creeeren als ik jou was, want als je zo doorgaat met eten loopt het echt niet goed met je af, en dan ben je echt IAMDEAD.

Niks aan te merken op je nickname verder hoor, maar EET, alsjeblieft.
Doe het voor jezelf.