dik?

hee.
ik heb zegmaar dat mijn buik een beetje opgeblazen lijkt.
ik heb geen vetrollen ofzo,
en m’n gewicht is prima, ik heb zelfs bijna ondergewicht,
maar alsnog heb ik zegmaar dat mijn buik een beetje opgeblazen lijkt.
zo van, ‘ik heb net een héle maaltijd op, dus nu is m’n buik een beetje dik.’
daar wil ik wat aan doen, want ik vind het niet zo mooi.
helpen buikspieroefeningen daartegen?
want ik doe de laatste tijd elke dag buikspieroefeningen,
maar ik weet niet of dat gaat werken als ik er langer mee door ga?
ik ga ook weer beginnen met rennen, nu het wat beter weer word.
heeft iemand het zelfde probleem?

x

dat heeft iedereen lijkt me?
logisch dat door eten en drinken je buik opblaast toch? zelfs het dunste meisje uit mn klas kan haar buik superdik laten lijken!

zoekfunctie?
der zijn echt al zoveel zulk soort topics volgens mij

en dat is gewoon normaal

Waarom vraag je dan of je dik bent?
:crazy_face:

hmm ik heb ook zoiets,
in de ochtend ben ik gewoon mooi slank maar daarna heb ik heel de tijd een opgeblazen buik heel irritant:S
ik ga beginnen met yakult drinken dat is tegen een opgezette buik en buikspieroefeningen doen …
ik zit op een gezond bmi en moet niet teveel afvallen anders heb ik ook ondergewicht maar zit erover na te denken om naar de sport school te gaan!:open_mouth:

Ik weet niet wat je precies met opgeblazen bedoeld, maar misschien moet je is aan Activia beginnen.

Idd.

Nee, je buik moet ingevallen zijn. Jeetje, je bent gewoon prima in orde. Misschien heb je gewoon last van een opgeblazen gevoel? Zo niet, je beeldt het je dan gewoon in.

ik weet 't niet.
ik begin in de ochtend ook niet slank ofzo.
zo ben ik gewoon altijd.
ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen.
maar het is gewoon dat ik bol ben, zonder vetrollen zegmaar. ><
ik drink ook yakult al een tijdje, maar ik weet niet of het helpt.

Ik heb dat ook altijd. Als ik opsta is mn buik gewoon perfect en plat, en zodra ik gegeten gedronken heb zwelt ie op haha maar volgens mij heeft iedereen dat dus lijkt me gewoon normaal.

Misschien heb je opstoppingen in je buik, dus obstipatie?

Ik heb dat ook, net geen ondergewicht, weinig heupen maar wel een buikje. Volgens mij betekent het dat mijn vet zich eerder op mijn buik stapelt dan op mijn heupen.
Buikspieroefeningen combineren met uithoudingsoefeningen (lopen) en gezonde voeding (niet teveel chocolade en chips.

Nuja, dat laatste hou ik niet uit.

lijkt me heel normaal dat je dat hebt. overdag eet je en drink je en dat gaat ergens naartoe. kan je niets aan doen. (behalve niet eten of drinken maar dat lijkt me niet echt aan te raden)

ik eet sowieso niet meer zoveel.
meestal alleen een cracker, &dan me avondeten,
&dat was het eten voor vandaag.
en ik doe veel buikspieroefeningen&ik ga binnenkort dan weer lopen.
ik hoop dat het wat verbetert!
dankje.

alleen een cracker en avondeten?? hoe houd je het uit!

zo idd, hoe hou je 't uit alleen op een cracker en avondeten leven.
denk je dat je zo minder “dik” word? je wordt juist dik door slecht eten en ook vooral het ontbijt overslaan, je kan ook goed gezond eten.

dat is normaal

no offense maar als je alleen een cracker en avondeten eet, veel buikspieroefening doet en nog meer wil gaan sporten (met sport op zich niks mis hoor…) én jezelf dan nog eens dik vindt terwijl je bijna ondergewicht hebt moet je mss toch maar eens goed nadenken over jezelf… het klinkt mij bijna-eetstoornis-achtig.

Haar naam ook echt :see_no_evil:

wat boeit haar naam nou? …

Idd. Wat je nu aan het doen bent is echt niet gezond.