Dik

Hey girls,
Ik ben een meisje van 14 bijna 15 (17april).
En de laatste tijd ben ik erg onzeker over mijzelf.
Ik zit er mee dat lang ben voor mijn leeftijd 1,74 en ook nog is 64 kilo weeg.
Voor me gevoel ben ik super dik,en ik wordt ook nog is gepest dat ik super dikke billen heb.
Ik weet dat plaatselijk afvallen niet kan maar hebben jullie misschien een idee welke oefeningen ik kan doen?
Hoe lang zijn jullie en hoeveel wegen jullie ?

ps (sorry als dit niet onder het topic health valt vindt het een beetje moelijk om neer te zetten)

Minder eten in je mond proppen

Hier zijn al veel topics over, zoekfunctie.

Is dit serieus? In ieder geval: ik ben 1.73 en weeg 71 kilo. Dus je bent vast niet dik…

Hou op ga weg.
Dit soort mensen zijn echt een plaag.
Onee ik heb een gezond gewicht (vaak zelfs aan de lage kant) en ik vind mezelf dik ;_;
huil huil.

Kijk anders bij het forum Food & Sport. Daar staan tips hoe je strakker kan worden en verder heb je een prima gewicht! :slightly_smiling_face:

Zoekfunctie kan ook helpen, er zijn hier al teveel topics over geweest dus daar kan je misschien ook wel wat tips vinden.

Dan ben ik een walrus. Ik weeg 59 kg en ben 1m52. Ik zou een moord plegen voor jouw figuur.

Je hebt gewoon een gezond BMI volgens mij, dus drastisch gaan afvallen zou ik zeker niet gaan doen. Maar als je toch (plaatselijk) wil proberen af te vallen, er zijn er meerdere topics voor gezond eten/afvallen. Ik zou daar kijken (:

my gosh, wees blij met je billen!
Vrouwelijke vormen zijn mooi en jongens die je dat zeggen,
dromen er alleen maar over haha…
en meiden die dat zeggen zijn stik jaloers omdat hun een platte kont hebben.

Ik ben ook maar een mens met gevoel weetje.
En ik voel me er niet goed bij oke,en hoor ik dan gelijk bij een plaag en zit ik er om te huilen ?
En dat ‘‘hou op ga weg’’ kan je beter bij je zelf toepassen als je je aan mijn topic zo irriteert ?

Oké, ten eerste kan je best mollig zijn met jouw lengte en gewicht, maar je kunt ook super slank zijn. Alleen je gewicht zegt niet zoveel. Je kunt zware of lichte botten hebben en grote voeten, volle borsten, lange haren en noem het maar op.
Je bent in elk geval geen obese, dat is wel duidelijk. Ik kan dus niet zeggen of je dik of dun bent.
Wat is er trouwens mis met molligheid?

En er zijn inderdaad al veel topics over.

[quote author=Wonderland link=topic=263107.msg271851961#msg271851961 date=1360690447]
Kijk anders bij het forum Food & Sport. Daar staan tips hoe je strakker kan worden en verder heb je een prima gewicht! :slightly_smiling_face:

Zoekfunctie kan ook helpen, er zijn hier al teveel topics over geweest dus daar kan je misschien ook wel wat tips vinden.
[/quote

bedankt voor je tip ga ik daar even kijken !

^ Je had deze reacties kunnen verwachten meid.

Ik ben even lang, en mijn gewicht is hetzelfde.
Mijn ‘‘dikste’’ punt zijn ook mn billen maar dat vind ik stiekem helemaal niet erg, denk dat ik dat juist het mooiste vind aan alles.

Er is zeker niks mis met molligheid,maar ik vroeg me gewoon af of er meer meisjes ook hetzelfde probleem hebben.
Het zit er gewoon vaak in me hoofd,en als ik dan iets vets eet(hamburger met extra mayonaise bijv) voel ik me schuldig en baal ik er van.

weer zo’n topic…

Er zijn algemene afvaltopics, kijk daar even in a.u.b.