Dik. wil afvallen! help!

[i][i][b]Heej. ik ben 12 jaar. ben 1,77m lang en weeg iets in de 60 kilo. mn buik puilt uit (zie foto) ik wil ook slank zijn!

help me plzz! wat moet ik wel, en niet eten, en hoelang moet ik joggen? nog andere oefeningen?

foto: (niet schrikken!) http://tinypic.com/view.php?pic=2086xjl&s=6

xoxo[/b][/i][/i]

zucht.

Wat ik in je andere topic ook al zei, je hebt een heel normaal gewicht. Maar er zijn hier genoeg afval/eet gezond topics dus ga daar meedoen.

doe normaal je bent niet dik.

ja je bent focking dik, ik denk niet dat hier iets aan te doen is hoor…

Dude, je bent echt niet dik. Dat is een heel normaal gewicht met die lengte en ik denk ook echt niet dat je minder “mag” wegen… Dus als dit serieus is: werk aan je zelfbeeld ipv afvallen. Sporten en gezond eten is altijd goed maar sla er niet in door. Je bent trouwens ook nog veel te jong om af te vallen, dat is helemaal niet goed voor je lichaam.

Je hebt een goed gewicht, zoek maar op bmi meter. en je hebt geen buikje.

http://www.z24.nl/multimedia/dynamic/00085/overgewicht_dik_340_85105b.jpg

dít is een buikje.

Wat wil je nou horen?
Triest topic zeg.

Dit soort reacties kunnen dit soort meisjes erg serieus nemen.

Nee, je bent niet dik. Het zit tussen je oren. Je hoeft niet te joggen, je hebt een normaal gewicht en probeer anders eens op internet je BMI uit te rekenen, zul je zien dat je geen overwicht hebt. Misschien kun je eens met vriendinnen of je ouders gaan praten, zij zullen je ervan verzekeren dat je er super uitziet!

Dit. En doe desnoods buikspieroefeningen om het wat strakker te maken.

ja.

maar ik word echt helemaal gek van van die meisjes die zeggen ‘‘Oeh ben ik dik?’’ ‘‘lijk ik hier dik in?’’
als je nee tegen ze zegt geloven ze je niet, als je ja zegt zijn ze in de war :’)

ik vind het altijd een beetje attentionwhore, al helemaal om het op internet te zetten MET foto.

Ahahahahahaha, :’)

Ik had er echt wat aan gedaan zeg! dat kan echt niet zo!

ja klopt, moddervet. niets meer aan te doen, je zult nooit meer de deur uit kunnen.

Genoeg aandacht nu?

Je bent absoluut niet dik!

Meid je bent niet dik,
en alle mensen die hier overdreven gaan doen zijn ook overbodig.

Je bent niet dik, komop niet zo zeuren hoor!

Waar is de tijd gebleven dat meisjes van 12 gewoon nog buiten speelde en niet wilden afvallen?

Of was ik nou gewoon zo laat met mijn bewustwording van mijn uiterlijk of zo?

Bij dat “foto: niet schrikken” moest ik toch wel even lachen, stiekem.

Ik denk dat ze alleen maar wil horen dat ze niet dik is :stuck_out_tongue: