Dik oog

Hee,
Ik werd vanochtend wakker met een dik oog. Het is volgens mij niet ontstoken, het is niet rood ofzo. Maar er zit een bultje tegen mijn wimperrand aan. (Het is geen muggenbult)
Weet iemand wat het wel is? Kan ik nu wel gewoon make-up opdoen? (moet zo werken)

Dat had ik ook dan is flink ontstoken
make up doe je ook niet goede aan omdat ik make up niet had afgehaald met slapen ging flink ontsteken

^ Nee volgens mij niet. Het zit nl. op mn oog. Als het een ingegroeid haartje is, kan ik er dat wel make-up op doen?

Dat heb ik ook gehad, het bleef een week zitten en deed zeer. Maar toen hoefde ik gelukkig nergens heen.

Niet veel make-up op doen is wel verstandig met je oog denk ik.

Zoiets had ik van de week ook, maar dat kwam doordat ik niet tegen nieuwe make-upremover bleek te kunnen.
En mijn ooglid was vooral dik.

Strontje, niks aan te doen helaasch.

Dinosaurus oog!

Dat kreeg ik eens nadat ik een bepaalde eyeliner had opgedaan bij mijn wimperrand. Misschien ligt het daar ook aan bij jou?

Oh dat had ik ook, koud washandje op leggen en even geen make-up op doen!

ik heb een dat ok gehad het was een soort “puistje” onder mn ooglid

Het kan toch best een ‘strontje’ zijn hoor.
http://www.leeshandicaps…lementen/pagina/36775.jpg
Zo zag het er bij mij uit… (niet mijn foto)

Ik kreeg oogzalf en moest iedere ochtend en avond schoonmaken en koelen met een nat gaasje.

^ Ja zo ziet het er bij mij ook uit (wel veeeel kleiner gelukkig)
Ik heb net nieuwe eyeliner gekocht, het ligt denk ik daaraan ja. Ik zal wel een tijdje zonder eyeliner rondlopen denk ik.
Bedankt voor de hulp!

Een strontje komt niet persee door eyeliner, komt gewoon omdat je je ogen dan niet goed genoeg schoonmaakt en er vuil onder komt. Het gaat niet vanzelf zomaar weg, ik zou dus wel even naar de huisarts gaan.

Ik had ook zo’n bultje op m’n oog. Het ging jammer genoeg niet vanzelf weg en moest geopereerd worden. dus inderdaad best even langs de dokter gaan :slightly_smiling_face:

Wat vind ik dat toch een gruwelijk woord. Strontje… :x

dat heb ik ook gehad, maar je moet het gewoon laten rusten en beter doe je geen make up op. Dan gaat het zelf wel weer over.