dik krullend haar AARRG

Jaja ik heb dik droog krullend haar heeft iemand tips om het misschien op een vlugge manier plat te krijgen of shampoo om het niet zo droog te houden.

Voor derest hoe zit jullie haar vandaag?

Ik heb ook dik krullend haar :metal:
Koop een moisturizing/vochtinbrengende shampoo en iets van een serum/olie, denk dat dat al een stuk helpt.

Top. Het jouwe?

ik kom net uit te douche :bored:

Heb ik ook. Ik gebruik die cremevoeding in een geel/witte fles van de kruidvat, krijg je mooie krullen van.

heel handig,bedankt !:smiley:

Hahaha, hoe droog :'D

je kan je haar af en toe stijlen maar ik raad het je niet te vaak aan want dan raaktt je haar beschadigt zoals bij mij.
Om mooiere krullen te hebben kan je braids out of twist outs doen (intikken op youtube en je komt op duizende video’s uit)
Als je meer info wilt stuur me een mailtje :slightly_smiling_face:

Hot oil treatments, olie insmeren (kokosnootolie, advocado olie, amandel olie, argan olie ,…) Gebruik zo vaak natuurlijke producten want producten van gliss kur ofzo drogen je haar op lange termijn uit door de producten die er allemaal inzitten (zoals alcohol)

^ Jij bent echt stront vervelend. Je maakt in elk topic reclame voor je eigen blog. Mod?

maar 2keer en dat deed ik om te helpen hoor zodat ik niet een hele lange tekst van 3pagina’s moest typen en je mocht het ook normaal zeggen dan had ik het ook wel door en mee gestopt…
Maar toch bedankt dat je het zegt :wink: Ik wist niet dat het zo vervelend was ik dacht dat ik alleen maar hielp :confused:

ziezo heb het aangepast

& 4 berichten bijna achter elkaar posten is ook onnodig…

Maar om wat oplossingen te geven. Sowieso regelmatig je puntjes knippen als je dat niet doet, gewoon heel goed aan geven dat je maar een klein stukje wilt. Als je regelmatig gaat hoeft er ook niet veel vanaf (ik hou me hier vaak ook niet aan hoor haha, maar merk altijd het verschil). Verder heb ik hele goede creme voor krullen van de kapper gekregen, heb je in verschillende soorten. Dus dat zal je aan de kapper moeten vragen. Mijn haar word er wel sneller vet van, maar ik krijg er mooie gehydrateerde krullen van. Heb al verschillende dingen gehad, werken allemaal goed.

Die shit van Andrelon is goed voor je haar! ik heb zelf ook dik,droog,krullend haar, bij de action heb je hele goeie serums voor je haar ! wat ook nog is help is aloe vera olie die je bij de toko kan kopen!

:grinning_face_with_smiling_eyes: