dik haar

Hey gasten van girlscene,
Veel mensen vinden dat ik heel mooi haar had, toen het nog lang was. Mijn ouders wouden het kort hebben en ik was het daar niet mee eens want ik vond lang mooier. Ik heb best dik haar en kort haar staat mij niet echt, ik heb ook van mezelf pijpekrullig haar en haar dat al van zichzelf model heeft. Maar geen mooi model. En ik wil er vanaf, maar het komt telkens weer terug. Van mijn ouders mag ik het alleen lang laten groeien als ik er goed voor zorg en het netjes hou (en dat heb ik de afgelopen jaren niet echt gedaan -.-") Ik heb er het beste van proberen te maken maar ik weet echt geen leuke kapsels die geen uur kosten om het te maken en waar je ook geen hele hoop haar producten voor nodig hebt. Heeft iemand nog tips of weet iemand leuke kapsels?
groetjes ReBeL

ps: mijn haar komt net tot mijn schouders.

Probeer eens een lange bob (je haar wordt dan wel iets korter, maar er gaat waarschijnlijk niet veel af van wat je nu hebt). Ik heb ook erg dik haar wat niet meer mooi viel toen het echt lang was, maar sinds ik een lange bob heb laten knippen zit het echt elke dag meteen goed.
Ik borstel het en doe er dan Perfecte Krul lotion van Andrélon in. Als je geen krullen hebt, kun je hetzelfde doen maar dan met Oil and Care van Andrélon.