Dik haar uitdunnen?

Haaaaay allemaal.
Ik zit in een huge dilemma : )
Ik heb dus echt superdik donkerbruin/zwart haar,
al mn hele leven!
en eigenlijk ben ik er altijd best trots op geweest.
Maar het wassen duurt zooo lang, en het is zo veel werk.
en nogal vermoeiend!
Dus kwam ik met het briljante idee om het uit te laten dunnen, dacht ik…
Maar nou zei een vriendin van me dat zij het ook een keer had laten doen en dat het er niet uit zag.
Dus…
iemand ervaring?
iemand tips?
i really hope sooo!

xoxo.

ik heb mijn haar laten uitdunnen bij de kapper vroeger af en toe en niks aan overgehouden, ze doen met zon speciaal kammetje het overige haar beetje weghalen, je merkt niet echt verschil en het groeit supersnel terug dus het maakt niet veel uit.
ik zou gewoon trots wezen op je haar haha ik krijg vaak complimentjes dat ik heel mooi dik blond haar heb en dat is zeker leuk om te horen haha…
xx

Heb ik eens gedaan en het was superdun voor een week maar toen stond alles weer terug.
Maar, dat is niet hetzelfde als in laagjes knippen toch?

Ik heb het ook best vaak laten uitdunnen etc, bij mij ziet het er altijd wel leuk uit. Miss had ze gewoon een slechte kapper.

't hangt er ook vanaf hoe snel je haar groeit.
Maar als je al dik haar hebt, dan staat t waarschijnlijk ook bol van jezelf, dus moet je geen laagjes knippen, wnat dan gaat t nog boller staan :wink:

Mijn haar groeit best wel snel dusja.
en m’n moeder dacht dat ik het anders in laagjes moest laten knippen, maar dat leek me al niet zo’n goed idee…

Je zou het uit kunnen laten dunnen maar je zou ook gewoon laagjes kunnen laten knippen. Ik heb trouwens je titel aangepast, je titel mag niet in hoofdletters, let hier voortaan zelf even op aub.

In laagjes knippen is echt geen goed idee. Dat heb ik ook gedaan maar ik heb zwaar en veel haar en dan krijg ik echt zo een lelijke slag.

Ik wou het ook altyd uitdunnen, maar waarom zou je het uitdunnen als je mooi dik haar heb. (Heb ik dus ook)

ik heb ook behoorlijk dik haar

en ik zou het echt niet aanraden
wnat dan gaan die uitgedunde haartjes langer worden en dan steekt het allemaal dr uit
tenminste als je net zoals mij eigenwijs haar hebt :’)

maar ik doe zelf curlcis ofzo laten knippen
dan knippen ze een soort van laagjes zodat het ook makkelijker handelbaar wordt …

en goede shampoo en conditioner helpt ookal heel veel

dus niet uitdunnen :grinning:

ik laat dat wel altijd doen, anders krijg ik nekklachten x)
ziet er gewoon goed uit, dusja ^^

ik zou het niet doen. het is echt slecht voor je haar.
google het maar.
x

-

als je het uitdunt komt t alleen maar dikker terug… ik zou het niet doen

Ik zou het echt niet doen ! Ik heb zelf niet echt dik haar, en ben fckking jaloers op iedereen die dat wel heeft. Wees blij met je dikke haar :slightly_smiling_face:

ik zou het niet doen ik heb ook echt enorm dik haar en ik heb het een keer laten uitdunnen toen ging mijn haar helemaal naar boven staan(dus dat je zoon hele ontplofte bos har krijgt en dat heb ik al van mezelf dus toen werd het alleen maar erger)

ik vind het zonde
dik haar is juist mooi! <3
Zelf heb ik dun haar…'t is makkelijk te wassen enzo
maar toch zou ik het niet doen als ik jouw was
maar daar vroeg je niet op :wink: Als ik jouw was zou ik even naar de kapper gaan. ik heb hier niet veel verstand van :stuck_out_tongue:

Je kan het ook in laagjes knippen, krijg je ook zo’n effect. Maar het is wel zonde, dik haar is juist heel mooi!

Ik heb ook heel dik bruin haar. Zelf laat ik het altijd een beetje uitdunnen, en laagjes want anders ben ik 's ochtends uren bezig met alle klitten eruit halen en wassen duurt idd ook lang. Nu zitten er niet zoveel klitten in en wassen duurt minder lang, eigenlijk alleen maar positief dus. En het ziet er ook leuk uit…
Misschien kun je aan de kapper vragen wat hem/haar beter lijkt voor je haar omdat je zoals je al zei, lang bezig bent met wassen.

Iedereen zegt altijd wel dat dik haar mooi is, maar het heeft ook nadelen hoor en ik kan het weten ;p