dik haar topic #wat moet ik met mn haar?

Ollaaa

Ik heb dik haar met krullen (niet van die ‘kroeskrullen’ maar over mn hele haar verdeelt ),
Heel veel mensen zeggen tegen me dat ik mooi haar heb en dat ik er egt heel blij mee moet zijn enzo…
Maar ikzelf zie niet dat ik mooi haar heb omdat ik er gewoon niet zoveel mee kan.
Als ik het los doe zonder iets erin is mn haar na een poosje ‘ontploft’.
Misschien denk je dat ik niet moet zeuren over mn haar omdat er heel veel meisjes superdun haar hebben en het dik willen hebben. Maar ik kan er gewoon niet veel mee.
Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben wat ik met mn haar kan doen.
Ik stijl mn haar wel is en dan doe ik het los.
Maar ik wil mn haar niet verpesten door altijd mn haar te stijlen.
Ik denk dat er nog wel meer meisjes zijn met dit probleem…
Dus daarom ook dit topic over dik haar waar je niet veel mee kunt.

Xx

hashtags nemen girlscene over

Ik draag mn haar ook vaak in een vlecht maar ik wil wel is wat anders proberen.
En dankjewel voor je reactie ! X

Same here omg.

Ik kan mijn haar als ik het los heb gehad alleen vast doen in een knot
En als ik onder de douche wegkom is een vlecht nog mogelijk haha

Mijn probleem is niet mijn dikke haar maar mijn krullen

hahaa omg als ik was mn haar altijd savonds en ik laat het of snachts drogen of ik föhn het maar het maakt allebei eigelijk niet egt uit want ik heb de volgende dag toch een f*cking bad-hair-day
Ik doe het dan altijd in een vlecht omdat ik dat leuker vind staan dan een knot (bij mij)
Maar ik wordt dat egt zatt /: xD

Same here :frowning_face:
Denk dat verschillende kniptechnieken toch wel een verschil moeten maken, binnenkort maar eens naar de kapper.

Hahaha als ik mijn haar in een knot doe: “Is dat je echte haar? Of heb je een donut knot in?”.

Hahaha ik kan niet eens een normale donut knot in mijn haar doen omdat ik al dat haar niet weggespeld krijg.

de kapper heeft tegen mij gezegt dat het misschien het beste is om het gewoon recht af te knippen (niet in laagjes) omdat je haar dan wat meer gaat hangen…

hahaha dat heb ik precies etzelfde omg ik heb un donut en ik probeer ook om een ‘perfecte’ donut te krijgen maar ik krijg dat haar ook niet allemaal weg :wink:

Haha ja dan maar zonder. Alhoewel ik zonder mooier vind dan met. Ik ben pro in knotten draaien.

ik heb ook heel lang en dik haar, maar ik heb mijn haar altijd los. Ik had vroeger wel een beetje krul, maar dat is er inmiddels uit omdat het zo lang en zwaar werd. Als je net gedoucht heb wat argan olie in doen, dan laten drogen en borstelen. Daarna nog een beetje serum. Dan is het minder pluizig zegmaar.

Ik heb ook dik licht krullend haar, mijn tip is om je haar te föhnen. Vooral dan de bovenste laag zodat deze glad is en dan de onderste krullend. Is niet zo slecht als stijlen en dan wordt het niet zo snel ontploft tot je het weer wast.

dankjewel voor je tip ! (: kga et sws proberen :wink:

Ik ga et ook pang laten groeien ik heb het nu als ik het niet stijl tot midden mn borst ongeveercik ben pas na de kapper geweest om het een beetje bij te knippen (de dode puntjes) en dan groeit et ook weer wat sneller maar ik ga et sws paten groeien een hele poos ;p
En dankjewel voor je tip ! (:

Same here. Heb heel dik haar met veel slag/krullen. Ik stijl het soms, maar als ik dat echt goed wil doen ben ik daar zeker anderhalf uur mee bezig. Als het niet gestijld is heb ik het altijd in een knot omdat het anders gewoon een grote pluizige bende is…

Ik heb geen krullen hoor, maar ik kan juist niks in min haar omdat alles dan zo snel uitzakt. Zo hatelijk dat.

ik ben egt suuperblij om te lezen dattik niet de enige ben. (: je klinkt egt precies hetzelfde als mij (:

misschien moet je je haar wat meer volume proberen te geven met bijv. volumepoeder of mousse ofzo.

ik heb golvend haar, maar het zakt niet uit doordat er geen volume is, maar echt doordat mijn haar heel dik, lang en zwaar is, haha
Maar dankje voor de tip :flushed:

hahaa okee misschien moet je dan voor een andere coupe gaan? Misschiej je haar iets korter zodat et wat minder zwaar is ?