dik haar laten uitdunnen

Hi, ik heb best dik haar en ik wil er eigenlijk vanaf… het is niet beschadigd of pluizig. Dus ik zat te denken om het uit te laten dunnen. Iemand hier ervaring mee, en hoe doen ze het eigenlijk?

Ik wil het doen omdat mijn haar rondom mijn hoofd nogal bol staat.

Ik heb ook erg dik haar van mezelf en soms als ik vind dat het iets te zwaar word, dun ik het ook altijd uit. Dat kun je doen of word gedaan met een speciaal soort kammetje wat tegelijk een soort mesje is. Daarmee gaan ze over plukken haar heen waar door een aantal haren weggehaald worden maar dus niet alles. Dit komt doordat dat dingetje op een bepaalde manier in elkaar is gezet (de tandjes zeg maar die eraan zitten). Ik heb hier altijd een goede ervaring mee gehad en je voelt duidelijk verschil. Wel krijg je hiervan automatisch laagjes, dus onthoud dat wel. Als dat geen probleem voor je is, zou ik ervoor gaan! Het scheelt een hoop gewicht op je hoofd.

Ik had eerst ook altijd laagjes maar toen kreeg ik een nieuwe kapper en die zei dat je pluiziger haar kreeg door laagjes omdat er veel lengte verschil in je haar is dan

Ja dit klopt, ik had dat ook toen ik laagjes had. Ik hou nu liever alles op 1 lengte daar door.

Mag in het algemeen kapseltopic