dik: dus geen vriendje.

ik vind mezelf dik. ik ben 1.64 en weeg 59
ik ben 14 en heb nog nooit een vriendje gehad en ben bang dat dat daardoor komt!
denken jullie dat ook?

Bedankt voor de info

ik vind mezelf ook dik, altijd al gevonden en heb wel een vriendje, denk niet dat het daar dus aan ligt

oke…

@TS daar komt het heus niet door, en een troost, de meeste 14jarige verliefd heden zijn zo weer over

?

Ontopic: het is normaal dat je op je 14de nog niemand hebt. En als iemand je niet wilt omdat je zogenaamd ‘dik’ bent, dan kan je beter krijgen. Als iemand echt van je houdt, kijkt diegene niet naar uiterlijk.

Alweer een topic?!
Een écht vriendje zou je moeten accepteren hoe je bent. Daar heeft jou gewicht heus niets mee te maken hoor. En als die jongen dat niet accepteert, dan is het gewoon je vriendje niet. Je hebt trouwens een gezond gewicht. Ik vind het overigens wel puur kalverliefde op die leeftijd.

Kan er niet een algemeen ‘Help, ben ik dik?’-topic komen ofzo.

Haha, jezus. Je bent 1. niet te dik en 2. PAS VEERTIEN.

Ze stelt geen vraag ofzo? Ze zegt alleen iets… ja oké, dat vindt en denkt ze. Wat moet ik daar verder mee?

Goed idee. En dan gelijk in de beginpost zetten dat een bmi onder de 18 ONDERgewicht is en niet OVERgewicht, want daar vergissen velen zich ook nog eens in. :pensive:

Lieve schat, heb je al eens je BMI uitgerekend? Nou zo niet dan heb ik het net even voor je gedaan en je hebt een BMI van 22, want nog steeds in de ‘gezonde’ categorie valt. Ik kan nu wel gaan zeggen dat je niet dik bent, dat er wel meerdere meisjes op 14 jarige leeftijd nog nooit een vriendje hebben gehad en dat het allemaal wel mee valt, maar daar schiet je niks mee op right? Geloof me, je bent echt niet de enige in de wereld die op 14jarige leeftijd nog geen vriendje hebben gehad. Sterker nog; Sommige meiden (o.a mijn stiefzussen) zijn ACHTTIEN en hebben nog nooit een vriendje gehad. Zolang jij je gewoon lekker voelt in je vel komen de jongens vanzelf wel naar je toe. En als je vind dat je te dik bent, kun je misschien kijken hoe dat komt. Als het door eten komt zijn er genoeg oplossingen. (;

Jezus.
Ja ik denk dat je nooit normaal zou kunnen werken, nooit een vriend krijgt, altijd ongelukkig zal blijven en geen toekomst hebt.

Ze vraagt toch of wij dat ook denken? Ik vond het nogal onvriendelijk overkomen, daarom dat vraagteken. Maargoed.

mijn stem heb je. ;a

Woah, inderdaad --’

Heeft ze aangepast, stond er eerst nog niet.
Het was ook onvriendelijk bedoeld, dit soort topics zijn om te janken.

ik ben net ietsje groter en maar ik vind mezelf ook te dik ik ben 13 maar k durf niet op de weegschaal :frowning_face: maar te dik zijn ligt het echt niet aan

Oh, in dat geval heb ik niks gezegd :’)

Goed ik irriteer me zo aan deze topics, ik maak wel even een algemene.