oke,
ik begin me er zo erg aan te ergeren.
altijd als ik leuk of spontaan lach heb ik een onwijze onderkin en dat is zo vreselijk, dan denk ik dat ik leuk op foto’s sta en dan heb ik weer zoon vreselijke onderkin.
verder ben ik gewoon tevreden met m’n figuur maar m’n hoofd is zo rond en bol, zijn er iets van oefeningen ofzo die je met je kaken kan doen om je hoofd smaller te krijgen? (oke, dat klinkt echt wanhopig maarja).
xxxxxxxxxxx
ik heb wel eens gelezen dat als je je hoofd een beetje naar voren doet op foto´s dat je daar dan minder last van hebt.
anders moet je gewoon een keertje met je camera oefenen en kijken op welke manier je het minder ziet ofzo.
Oke, hier kan ik me dus écht in vinden. Ik ben absoluut niet dik maar heb best een breed hoofd en geen duidelijk getekende kaaklijn waardoor ik ook vaak een onderkin en een bol hoofd op foto’s heb. Ik oefen tegenwoordig (klinkt stom) allemaal manieren om op de foto te gaan voor de spiegel en ook foto’s die ik van mezelf maak, en het helpt wel. Vanuit een bepaalde hoek valt het niet op.
ja, maar het is niet alleen op foto’s maar ook gewoon als ik lach…
ja ik heb maat 38, wel een buikje dat aan het eind van de dag echt opgezwollen is vanwege mijn darmen, maar verder vind ik mezelf niet dik, ik ben gewoon normaal qua figuur.
maar in m’n gezicht heb ik echt geen kaaklijn, het is gewoon een ronde bol met een onderkin als ik spontaan lach. (of het nou op een foto is of niet)
Hmm, ik weet niet of ik het dan heb, voor de spiegel niet in ieder geval :p.
Maar oefeningen of zo zou ik niet weten eigenlijk.
nee voor de spiegel heb ik het ook niet, dan vind ik m’n hoofd gewoon normaal, maar als ik dan op foto’s kijk schrik ik me dood.
Op foto’s sta ik ook altijd lelijk vind ik zelf. Maarja op foto’s lijk je vaak anders dan in werkelijkheid, heb ik het idee. Maar meestal zie alleen jij die’minpunten’ zoals die onderkin zoals jij zegt, waarschijnlijk zien andere menen dat nog niet eens. Ze zou zouden er echt niet op gaan letten.
mmm, kan me er ook echt in vinden. Vooral als ik dan naast meisjes sta, met een supermooie kaaklijn. dan word ik echt wanhopig:’)
Maar tot nu toe nog geen oplossing voor gevonden buiten plastische chirurgie, en dat is misschien net iets te ver:P
hier kan ik me ook echt in vinden! Mijn hoofd lijkt echt huge naast dat van anderen… En die onderkin altijd, jaja. Zoek ook naar een oplossing
Dat heb ik dus ook O_o Ik heb zo’brede kaak xD Ik doe er altijd maar zo veel mogelijk haar overheen laten vallen.
Dat is echt vervelend. D: Ik sta zelf ook altijd kut op foto’s haha.
Ik heb ook een best rond gezicht, en sommige meisjes hebben dan zo’n prachtige kaaklijn enzo, echt dat wil ik ook. D:
Ik ben een beetje gaan googlen voor oefeningen. LOL. Maaaaaarrr ik heb wat gevonden!
http://topcure.nl/beauty2_gezichtsoefeningen.htm
http://www.natuurlijkefacelift.nl/content/3/oefeningen
http://www.beautylab.nl/2011/08/how-to-leuk-op-de-foto.html
misschien staan hier wel tips voor je tussen?
Ik heb precies hetzelfde 0____0
Hahaha, hier nog een! Ach, ik baal er wel eens van op foto’s (met flits!), maar boeiend hoor, er is niks aan te doen. Leer ermee leven ; )
ik had het er net met mijn vader over en hij zei dat mijn nichten dat ook allemaal hebben gehad, dat het gewoon een babyface is en dat dat nog wel volwassen wordt.
Herkenbaar!
Ik heb die laatste oefening uit geprobeerd haha, dat voel je wel in je kaken!
Daar heb ik ook last van. Ik ben de dunste niet, maar superdik ben ik ook niet. Ik merk wel dat sinds ik ben gaan afvallen mijn hoofd slanker is geworden en ik geen onderkin meer heb, en dan ben ik pas 7 kilo kwijt.
Ja, hè?!