Digitale Communicatie?

Hey, is er hier toevallig iemand die Digitale Communicatie studeert? Liefst aan de Hogeschool van Utrecht? Ik doe nu namelijk Communicatie & Multimedia Design maar zit te twijfelen om te switchen, maar ik wil graag wat dingen vragen aan iemand die die opleiding doet. Helaas ken ik alleen niemand dus vandaar.

Waarom wil je van opleiding veranderen?

Omdat ik opzich deze wel leuk vind maar graag wat meer webbased wil gaan zeg maar omdat ik webdesign/programmeren het leukste vind.

upje

up?

Is dat daar niet veel? Zou je niet zeggen. Wat verstaan zij dan precies onder multimediadesign?

Kun je dat niet met communicatie en multimedia design worden? (iets met programmeren ofzo) Ik heb ook wel eens wat opgezocht daarover en kreeg de indruk dat je ook webdesigner enzo kan worden. Of is cmd heel erg op ‘communicatie’ gericht?

Het kan wel maar ik weet niet of ik dan veel aan het diploma heb, de CMD waar ik op zit is heel erg creatief gericht, dus veel knippen en plakken, filmen, fotografie enzo. CMD verschilt een beetje op elke school.

CMD op de HAN in Arnhem lijkt me ook wel leuk omdat je daar CMD-C (creatief) en CMD-i (interactief) hebt. Alleen die school zelf en de mensen erop vind ik minder (ben vroeger veel gepest en al die mensen zitten nu op die school :frowning_face: )

upje

Heeft de HAN in Nijmegen dan niet hetzelfde programma?

Dat heeft mijn moeder gedaan in Arnhem aan de HAN, twee jaar geleden ofzo. Het was haar goed bevallen en nu de social media belangrijker wordt is er wel veel werk in te vinden.