Digitale camera

Hey:)

Waar moet ik op letten als ik een goede digitale camera wil hebben. En hoeveel megapixel zorgt voor goede, normale foto’s. Ik verwacht ook niet de kwaliteit van een spiegelreflex of zo :slightly_smiling_face:. En wie weet misschien een goede, ik wil er zelf voor gaan sparen dus liever niet meer dan 150 euro.

Upje

Je hebt digitale camera’s die op spiegelreflex camera’s lijken, mn vriendin heeft een panasonic en je krijgt dus wél de kwaliteit en resultaten van een spiegelreflex… misschien een tip?

Maar die vallen niet binnen haar budget volgens mij?
Je kunt kijken naar bridge camera’s zoals de fuji finepix 2100.

Naar megapixels hoef je tegenwoordig niet te kijken, tenzij je graag spandoeken van je foto’s wilt maken.

Ik zal even kijken :slightly_smiling_face:

Oh okee, ik dacht dat dat belangrijk was voor de kwaliteit… Haha, ik weet niet zoveel van camera’s

Die welke ik zie vind ik ietsjes te duur. Maar ik ben bijna jarig en dan heb ik ook wat geld, dus misschien dan. Maar het liefst camera’s onder de 150 euro

trouwens kijk wel naar een camrea met ong 10/12 mega pixel. als je lager gaat, krijg je wel wat slechtere kwaliteit… ik zla ook even voor je kijken !

kijk hier eens naar KLIK

daar staat een selectie van goede camera’s binnen je budget. Vaak wel online bestellen maar die sites die zij laten zien zijn 99.9% betrouwbaar

Oh, dat is handig!! Bedankt!!

Hoe vinden jullie deze? ik ben er niet zo goed in Tadaaaa

Oh, hij heeft niet zo’n goed cijfer op de hiervoor gegeven site. Ik ga maar verder kijken:)

bij kruidvat is nu zo’n aanbieding voor een digitale camera van fujifilm met 10 megapixel voor 39,95 euro.
En fujifilm is best wel een goed merk

kijk deze eens

• dik binnen budget
  • verder zien de specificaties er goed uit :wink:
  • beoordeling op kieskeurig; 10

^^ hierboven. IK ga even kijken :::slightly_smiling_face:)

Die samsung camera ziet er erg goed uit! Ik denk dat ik ook maar eens in de media markt ga kijken :slightly_smiling_face:

moet je naar kruidvat.nl en dan op zoekwoord camera zoeken.
Ik weet niet of ie goed is, heb er geen verstand van… Hij ziet er wel goed uit, en het merk is ook vrij bekend!

succes