Digitaal schilderen -soort van/poging tot-wip

Ik dacht laat ik eens grappig zijn en het mezelf heel moeilijk maken.
Ik ben een kwartier geleden begonnen aan een digitaal portret van, ik zie wel wie er uit komt.
Gemaakt in shipainter 8.0

http://i181.photobucket.com/albums/x63/emo-ticon/doodle-0004.png

Nieuwste versie

http://senile.nl/data/51/167/doodle-0118.png

Ik merk dat ik het eng vind om verschillende tinten te gebruiken, heel vervelend =__=

Nou ben ik geen tekenwonder ofzo, (kan het wel een beetje maar goed)
maar er vielen wat dingen op:

• Ten eerste is zijn oor echt veel te groot. Hij moet veel kleiner.
  • Probeer eens complimentaire kleuren in de huid te verwerken… dan wordt ie meestal veel levendiger (maar het is ook wel heel moeilijk, mij is het nog nooit echt goed gelukt, maar misschien jij wel!)

Maar het ziet er echt al vet goed uit! Alleen dat oor dan, maar wow… in een kwartiertje? Knap zeg! 8D

Ik zou het niet kunnen en vind het er wel leuk uitzien :slightly_smiling_face:

Woow,
dat wil ik ook :grinning:
Haha
waar heb je dat progamma gratis gedownload?
of heb je ervoor betaald?
Xx

dat progamma staat online.
hierzo
aanmelden is gratis en de site is Nederlands

Okee, super bedankt!
Ik ga fftjes kijken!

ik zie je afb neit.

hee dat 8.0 kan ik niet vinden hoor?
en ik ben ingelogt…
Xx

Gebruik je zo’n tekentablet ofzo?? Zo’n ding die je aan kan sluiten op de computer en waarmee je dan tekeningen kan maken, of doe je het gewoon met de muis. Pas dán zou ik kunnen zeggen of het knap of niet knap is.

Dan moet je op oekaki klikken, en dan maak een nieuwe tekening.

@ megahoepeltje
Ik gebruik wel een tablet, maar niet de druk-gevoeligheid. (die is een beetje kaduk in m’n pen.) In principe gebruik ik dus eigenlijk een muis.
Ik snap trouwens ook niet waarom dat de ‘goedheid’ van een tekening beinvloed. =/

Nee, niet de goedheid, maar met een muis is het toch anders dan een tekentablet.
Zelf heb ik er geen, dus ik weet bij god niet waar je het over hebt. Maar ik vind het wel knap! Zou het zelf niet kunnen!

Jaaaaa,
Dat snap ik ook wel!
maar er staat nergens 8.0 maar alleen 1, nogwat en chibi ofzo

Ik denk dat megahoepeltje bedoelt, dat tekenen met een muis echt veeeet moeilijk is, en met een tablet iets makkelijker. Het blijft natuurlijk moeilijk, maar je kunt wel betere ‘rondjes’ maken enzo.

Maar on topic: ik vind het superknap. Zou het echt niet kunnen!
Enne: Wat bedoel je met wip? xD Toch geen wipwap? :stuck_out_tongue:

oops dn heb ik me in de versie vergist, 1.08 moet het zijn. =p

Vroegâh, voor ik mijn tablet kocht (alweer 2 jaar geleden oO) tekende ik alleen maar met een muis. Het maakt geen verschil of je nou een tablet gebruikt of muis, het ligt er aan waar je zelf het fijnst mee werkt. Ik kan nu ook nog steeds met een muis tekenen, alleen is het niet zo fijn meer.

Wip is een afkorting van Work In Progress.

UPdated

ziet er vet goed uit en ik zie niets mis met het oor hoor ^^

Ik ben het eens over het oor ja.
Verder ziet het er wel goed uit. ^^
Ik ken dat programma niet, maar ik neem aan dat je de kleuren nog iets meer gaat laten overlopen in elkaar? Anders lijkt me dat een slim idee ^^
Ik doe dit sinds een tijdje ook (Alleen dan maak ik foto’s na zegmaar).

Ik kan bv totaaaaal niet tekenen met een muis x’)
Met tablet wel beter, gelukkig.

Die opmerking slaat dus echt nergens op. Maargoed, dit is mn 3e post al.