Dietist

ik ben op zoek naar meiden die wel eens naar een dietist zijn geweest en hoe dat ging. ik zit er zelf namelijk een beetje over na te denken, want ik val echt bijna niets af, sterker nog, ik ben nu zelfs aangekomen. dus wat is er bij jullie gebeurd en heeft t geholpen? of ken je iemand die het gedaan heeft?

Nee, ik ken niemand, maar ik werk wel bij de Weight Watchers. Dus ik kan ook wat vraagjes beantwoorden.
Maar hoeveel weeg je, en wat is je BMI?

Ja ik ging daar heen en het hielp super :slightly_smiling_face: . Ik hoefde eigenlijk niet af te vallen (alleen op gewicht blijven, want ik zat een paar jaar geleden bijna tegen overgewicht aan), maar toch ben ik een paar kilo kwijt :grinning:, dankzij de hulp die ik daar gehad heb. Ik zat daar ongeveer een jaar, daarna hoefde ik niet meer te gaan.
Maar bedenk je wel dat je niet snel zult afvallen, maar het resultaat wel blijvend is. Als je te snel af valt of aan dieten doet, dan kom je gauw weer aan (vaak nog meer: jojo-effect) zodra je stopt.
Bij een dieetiste doe je alles in kleine stapjes, daardoor wordt het ook makkelijker om afvallen vol te houden. Vaak val je dan niet meer terug naar je oude gewoontes, wat je meestal wel bij een dieet doet (als je stopt).

ik ben er geweest voor ernstig ondergewicht helpte voor geen meter en het was een irritant mens

aan mij heb je niets XD

jah een vriendin van mij zit nu bij een dieetist en ze is al heel wat afgevallen… ik weet niet precies hoeveel… maar ik zit ook over een dieetist na te denken!:stuck_out_tongue:
want ik val ook helemaal niks af!
xx

ik ben over 11 dagen 16. ik ben 1.62m en weeg 62. Mijn BMi is ongeveer 24. Dat is wel gezond, maar ik ben toch wel dik. Dit zie je ook goed omdat ik vrij klein ben.

WWWWWOw, wat geweldig!! Eindelijk iemand die naar een dietist wil gaan ipv van rare dingen te doen.
Klinkt misschien dom, maar ik vind het echt goed dat je dat doet.

Ik heb er nooit 1 gehad, maar je moet het gewoon proberen. Je zal er echt niet slechter van worden.