Diermanagement

HOi,

Zijn er nog andere mensen die volgend jaar deze studie ook willen gaan doen 2011-2012?
Ik heb me ingeschreven en hoop dat mijn examens goed gaan?
Daarnaast kom ik van het VWO dus zoek ik mensen die ook de versnelde weg gaan doen! Maar ook mensen die het gewoon gaan doen, ik hoor het graag.

Ik ga t misschien doen, maar ik heb ook VWO gedaan en ben bang dat er niet genoeg uitdaging in de studie zit, en dat je op een gegeven moment geen nieuwe dingen meer kan leren omdat er gewoon niet meer over te leren is… Dus ik wacht eerst maar af of ik ingeloot ben voor psychologie…

een vriendin die het is gaan doen. Studie is veel in het engels zei ze en ook een hoop internationale studenten waren er op de school. Maar zij vond het heel leuk en had stage gedaan in het buitenland bij een dierentuin. Een hoop doen buitenlandse stages. Maar verder weet ik er niet echt veel van ik spreek dr ook niet echt meer.

Nee, maar ik ben wel benieuwd naar wat diermanagement precies inhoudt :slightly_smiling_face:

Diermanagement is naar mijn idee een opleiding vooral gericht op het krijgen van een eigen bedrijf. Je wordt echt opgeleidt tot de vertegenwoordiger van bijv een manege, een manager dus. Of je gaat concoursen regelen. Maar ook in de politiek of iets dergelijks kan. Dus het is heel breed. Ik heb voor deze studie gekozen, omdat ik psychologie wil combineren met dieren. Daarom wil ik de major dieren in de zorg gaan doen.

Dan ga je richting mensen met revalidatietherapie of zorgmanege’s/ zorgboerderijen.