Diergeneeskunde Utrecht 2014-2015

Hallo! Ik heb 18 juli te horen gekregen dat ik ben ingeloot voor diergeneeskunde Utrecht. Ik had echter al een kamer en een andere studie in Groningen… Maar dit is mijn droomstudie en ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit gaan doen of de studie al een tijdje doen. Ook ben ik nog op zoek naar een kamer en een slaapplek voor de introductieweek dus alle hulp, ervaringen en tips mbt de studie en kamers zoeken in Utrecht zijn welkom :slightly_smiling_face: ik woon trouwens in Emmen, dus ik moet heen en weer reizen als ik niks vind.

Hoi! Ik ben ook ingeloot voor diergeneeskunde!! Ook mijn droomstudie dus ik was super blij toen ik hoorde dat ik was ingeloot! Ik ga nog niet op kamers omdat ik best dicht bij Utrecht woon.

Ik heb je een berichtje gestuurd, ik weet niet of je die hebt gekregen? In ieder geval heb ik er veel zin in! Ga jij naar de UIT en/of naar het introductiekamp?

Ik las het net pas haha. Heb een berichtje terug gestuurd :slightly_smiling_face: ik heb er ook heel veel zin in!

Ik ben ook ingeloot voor diergeneeskunde! Ik ben er zooo blij mee, had echt super mn best gedaan om met zo hoog mogelijke cijfers te slagen. Ben wel n beetje bang dat ik het niveau van de studie niet aan zal kunnen… Ik heb gelukkig een kamer gevonden, hij is piepklein, maar ik hoef in ieder geval niet op en neer te reizen. Heb je inmiddels al een kamer gevonden?

Ik ga ook diergeneeskunde studeren! :slightly_smiling_face: Ik zat in lotingsklasse A dus hoefde gelukkig niet te loten. Ik heb het altijd al willen studeren en heb er zin in maar ik vind het ook wel eng :stuck_out_tongue: ik heb ook het gevoel dat ik nog helemaal niet ben voorbereid ofzo. Hebben jullie al je boeken al? Ik heb er 3 via marktplaats gekocht maar verder nog niks. En ik moet me ook nog aanmelden voor het eerstejaarsweekend … :stuck_out_tongue: het komt nu wel heel dichtbij allemaal!

Leuk meis! Druk is het zeker maar komt helemaal goed.
Ik ga nu naar mn 2e jaar.
Tip: voor je boeken kun je naar de website van de dsk, de grootste studievereniging van diergeneeskunde in utrecht. Hier kan je met een beetje korting je boeken en syllabi bestellen. :slightly_smiling_face:

Ahh dankjewel! :slightly_smiling_face:
Jaa daar ben ik al lid van inderdaad maar het blijft duur al die boeken haha :stuck_out_tongue:

Hoi! Ik ben ook toegelaten tot Diergeneeskunde, maar zat net als dispassion in lotingsklasse A, dus hoefde ook niet mee te loten. Ik heb er echt zin in! Maar ik vind het eerlijk gezegd ook wel ontzettend spannend. Ik heb me zelf nog niet ingeschreven voor het eerstejaarsweekend omdat ik bang ben dat het alleen maar zuipen wordt (een beetje zoals de UIT) en daar ben ik niet zo van, haha. Morgen begint het gewoon allemaal al, wow!

Ik vind het ook heel spannend ja, ben blij dat ik niet de enige ben haha :stuck_out_tongue:
Ja ik realiseer me nog niet echt dat het morgen al is inderdaad…
Tot morgen in ieder geval! :grinning: