Dieren op televisie!

Hoihoi!!

Ik heb een vriendin in de VS waar ik laatst op bezoek was. Ik ben echt dól op dieren van alle soorten en maten. Zo erg dat ik er zelfs mijn studie van heb gemaakt :flushed:
Zolang het met dieren te maken heeft, vind ik het leuk! Zo ook televisie. In de VS hebben ze een mediabox, de Easybox iptv box, waar het aanbod van dierenkanalen vele malen groter is dan in Nederland. Helaas bieden de grote providers hier niet zo veel. Ik heb mijn ogen uitgekeken op TVG (de paardenshows wauw!) en Animal Planet niet te vergeten. Ik kijk nooit televisie, maar op deze manier zou ik het wel leuk vinden.

De volgende keer als ik hier ben (in februari joepie!!), zal ik zeker deze box kopen, want ben erachter dat de Nederlandse providers geen TVG hebben :frowning_face: Denken jullie dat deze mediabox zal werken in Nederland of heb ik dan gewoon dikke pech?

ik denk eerlijk gezegd niet dat het zal werken, misschien dat je contact op kunt nemen met je tv provider om te vragen wat zij je wel aan kunnen bieden.

Ik gok dat zo’n box niet zal werken. Wat je misschien ook kan doen is de tv shows op internet opzoeken/ via torrents (mag eigenlijk niet natuurlijk) of dvd boxen kopen van leuke shows die ze op die kanalen uitzenden?

Ik denk dat dat niet gaat werken in Nederland helaas… Maar Animal Planet hebben we ook in NL en Nat Geo wild, ook alleen maar dieren.

Heb je hem gekocht? En werkt hij? Ik denk dat ik er ook een wil maar ik twijfel tussen een aantal. Ik ben alleen wel bang dat hij niet in nl te krijgen is…

Jaa blijkt dat ze in Nederland gewoon te krijgen zijn, kan je via de website kopen. Je betaalt alleen wat meer aan verzendkosten enzo, maar valt allemaal wel mee. Je kan kijken op hun website: www.easybox.tv :slightly_smiling_face: