Diepvries pizza's

Helloo,

ik geef een pizzabash voor vrienden. Maar nu wil ik graag weten wat een huismerk diepvries pizza kost? (Van Lidl/Aldi/Plus)
En welke lekker zijn?
Thanks alvast ^^

Rond de 1,50? Ik vind die van Dr. Oetker toch het lekkers, of gewoon steenovenpizza’s.

Ah oke thanks.
Het moet namelijk niet al te duur worden :’'D
Nog iemand anders?

bij de lidl de inferno pizza
die schijnt heel pittig te zijn, lijkt me wel lachen om die aan mensen te voeren

Ik vind de hawaii pizza’s van de Lidl wel lekker! Wel een dikke bodem, maar ik vind ze wel lekker.
Weet de prijs zo niet meer, maar er zitten er 2 in per doos.

Ooh 2 in een doos is wel handig…
Thanks!

AH Excellent pizza’s zijn lekker, vooral die Gorgonzola Vendura of zo iets hihi :grinning:

^Haha geloof dat die duurder is dan de rest van de pizza’s.
Je kan die van Ristorante kopen of gewoon van die Big American’s. Van die laatste zit je sneller vol want die zijn best dik.

Je heb er 3 Voor 1,99 extra kaas er op en ze zijn wel oké, niet super. Maar anders moet je kijken bij de aanbiedingen zelf vind ik de spinazi pizza van de Lidl ergggguh lekker

Dr. Oetker Mozzerella pizza. Ik ken NIEMAND die die pizza niet lekker vind. Dat is echt thaaaa best! :grinning:

Ik heb net pizza gekocht, en Euroshopper (bij Albert Heijn) heeft verschillende soorten steenovenpizza (4 kazen, hawaii en salami geloof ik) dat er 2 of 3 in één doos zitten voor maar 1 euro per pizza dan denk ik.

Hoe wou je trouwens al die pizza’s bakken?
Eentje duurt al 20 minuten.

Je kunt ook zelf een grote plaatpizza of juist ieder een kleinere pizza maken. Dan ben je nog veel goedkoper uit.
Je kunt kant-en-klaar pizzadeeg met saus kopen.

Je kunt ook zelf deeg maken, dan ben je helemaal goedkoop uit. Is niet zo moeilijk, google het maar es. Alleen het rijzen duurt gewoon wat langer (uurtje ofzo).
Voor vier personen heb je 500gr bloem nodig. Bij de Lidl kost een kilo volgens mij 30ct. Dan heb je alleen nog gist, water, zout, suiker en olijfolie nodig, dus spotgoedkoop.

Voor de saus kun je zo’n pot pastasaus kopen of wat tomaten uit blik met tomatenpasta en wat kruiden doen (zoek maar een recept).

Zo heb je ook veel lekkerdere pizza’s en als je wilt kun je het beleggen door je vrienden zelf laten doen als onderdeel van het feestje.
Gewoon wat mozzarella, salami, champignons, gesneden paprika enzovoorts op een schaal leggen en dan kunnen ze de pizza’s zelf beleggen. Kwartiertje in de oven en hoppa!

Mee eens!
Je kan ook een kant en klare bodem kopen! En wat ook lekker is, is een Turks pide in de lengte snijden. Die twee platte stukken beleg je met tomatensaus, groenten en kaas, daarna knal je er wat Italiaanse kruiden op en voila!

Een goedkope pizza hoeft bijna nooit 20 minuten in de oven hoor, meestal maar 12 ofzo omdat ze best dun zijn :slightly_smiling_face:

Verder zou ik eerder een kant en klare bodem kopen want het uitrollen van pizzabodems is echt HELL laat staan als je er voor al je vrienden een moet maken haha.

Ik ga morgen een plaatpizza maken :grinning:
Heb een lijstje gemaakt van wat er op gaat:
Pizzadeeg-mix, tomatenpuree, kruiden (oregano, knoflook, tijm), groenten (ui,champignons, tomaat, paprika, courgette), ham/salami, vis (tonijn/ansjovis uit blik), Ananas (uit blik), mozzerella en geraspte kaas.
Dat is het wel zo ongeveer denk ik :slightly_smiling_face:

die Hawaii is volgens mij 2,80 ofzo? ;o

Niks moeilijk of irritant aan, toch?
Strooi je er wel extra bloem bij, zodat alles niet blijft plakken? haha

@Odjur: Ik kan je vertellen dat het gister gewoon super makkelijk ging. Gewoon beetje meten en als je een grote plak hebt, gooi je die op de bakplaat. Dan ga je het deeg een beetje uitduwen met je handen/vingers en je pizzabodem is perfect :grinning:

Thanks allemaal!
Uiteindelijk heb ik een paar pizza’s bij de Aldi gehaald en een paar bij de Plus.
Uiteindelijk was ik denk ik 14 euro kwijt voor 10/11 pizza’s als ik het goed heb.
Eerst was ik even vergeten dat onze vriezer best vol is, maar uiteindelijk wel gelukt ;p
Ik ga ze gewoon per stuk afbakken en dan in stukken en dan de volgende erin, anders duurt het heel lang idd…

Het goedkoopste zijn die van Jumbo euromerk: 3 pizza’s voor ¤1,60

Helaas zijn ze niet erg lekker :c