Diepe inhammen

Wat kun je doen tegen diepe inhammen op je hoofd?
ik heb lang gezocht maar heb geen topic hierover kunnen vinden, als die er wel, sorry.

Inhammen op je hoofd?

Ik heb geen idee wat je bedoelt eigenlijk…

Nee ik snap het ook niet zo goed

bedoel je bij je haarlijn?

Kun je misschien beter uitleggen wat je bedoeld met inhammen?

Ik geloof dat ze van die plekken bedoeld boven op haar hoofd, waar geen haar groeit.
Maar als je het heel erg vindt, kan je een pony laten knippen?

hhm. Is me nog nooit bij meisjes opgevallen. wel bij jongens. daar zie je t heel vaak bij! Maarre ik heb t zelf niet. dus weet ook geen oplossing.

Maar bedoel je dat wel of bedoel je inhammen in je huid ofzo?
Of toch haar? haha

Het verbaast me niets dat je hier geen topic over hebt kunnen vinden.

Ik snap 'm wel heel goed. Zij bedoeld een terugtrekkende gedeelte bij de haargrens. Meestal komt dat bij jongens en mannen voor. Maar soms ook bij (jonge) vrouwen (heeft met het hormoon DHT te maken) . Kijk maar eens op haarweb op het subforum ‘‘Haarproblemen bij vrouwen’’

Daar worden heel veel topics door vrouwen geopend hierover.

Oplossing voor inhammen is er (nog) niet. Het enige wat helpt is een kleine haartransplantatie.

Er bestaan ook (nog) geen medicatie tegen, wel werken sommige medicijnen effectief op een uitdunnende kruin en haarbehoud.

Op de schaal van Norwood zal TS misschien een NW 2 hebben.

http://www.pathofysiologie.nl/images/069.JPG

Of bedoel je diepe rimpels op je voorhoofd
Daar is weinig tegen te doen.
Je kunt een verstevigende creme gebruiken.
De hardere oplossing is botox

Als je dat gene bedoeld wat hier boven geschreven is
Is daar inderdaad weinig tot niks aan te doen
Of inderdaad een kleine haar transplantatie

Aan inhammen/je haarlijn is helaas niet echt iets te doen, dat is volgensmij gewoon genetisch bepaalt. De vorm verschilt namelijk ook bij iedereen!

Wow wat weet je daar veel van. Thanks voor de opheldering in ieder geval c:

het is indd bij iedereen verschillend…
bij mij loopt het normaal (zonder inhammen) en dan precies in het midden mis ik een stukje waardoor het lijkt dat er een mini inham precies in het midden zit. dus heb meestal mijn haar een kant op zodat het niet opvalt

Dan zou het bij jou wel eens op een van de middelste twee voorbeelden kunnen lijken.

Schaal van Ludwig

http://www.pathofysiologie.nl/images/071.JPG

Ik heb ook een klein beetje die inhammen, waar alleen babyhaartjes groeien.
Heel lelijk vind ik dat zelf, vooral als ik een hoge staart in doe zie je dat, dus je raadt het al, ik doe bijna nooit een staart in, tenzij ik het een beetje haar er over heen kan doen, maja zo erg zie je het ook weer niet.
Je kan er dus niet zoveel aandoen behalve wat camoufleren ofzo met haar haha

Edit mod: reclame is niet toegestaan!