Diep in de put :(

Hallo allemaal!

Ik zit echt diep in de put! Daarom zou ik ook willen vragen wat jullie over mijn situatie denken.

Dus 4 maanden geleden voegde een jongen van school me toe op fb. Ik accepteerde hem dan ook. Nog geen 2 minuten later begon hij via de chat te praten met me, hij was sociaal en lief enzo. We hadden een week gechat en hij vroeg dus mijn nummer. Dat gaf ik omdat ik hem wel leuk vond. Hij smste mij wel bijna elke avond! Dan besloten we om een keer af te spreken, dat was heel leuk! Hij probeerde me te kussen maar ik weigerde (: Maar toen ik weer op school kwam kreeg ik te horen van men klasgenoten dat het een player was en blablabla…
Ik heb hem dat ook eerlijk gezegd dat ik niet opzoek was naar een player. Hij zei dat hij het niet was en hij vond het zo erg dat ik hem niet geloofde en… Dus hadden we ruzie, ik wou dat gewoon niet! Toen 2 weken later zie ik op zijn fb-profiel dat hij een relatie had met iemand anders, ik zei dat het me niet kon schelen maar diep vanbinnen voelde ik me zo slecht! Ik wou hem dan ook nog een laatste smsje sturen dat ik echt geen ruzie meer met hem wou hebben. Hij stuurde een smsje terug waarin stond dat hij ook geen ruzie meer wou. We begonnen weer te smsen, niet elke avond maar toch 4 keer in de week. Hij vertelde me dat hij zijn lief wou dumpen voor mij. Hij heeft dat dan ook gedaan! Dus alles was weer koek en ei tussen ons :stuck_out_tongue: maar toch is er iets niet juist voel ik. Elke keer als we nog eens willen afspreken komt er iets tussen. Ofwel mag hij niet van zen moeder, is hij ziek en noem maar op… Gisteren wou ik graag ng eens met hem naar de bios gaan maar hij mocht niet van zen moeder omdat ie al nr een festival was geweest! Ik stuurde dan een smsje waarin stond dat als ie volgende week niet zou kunnen ik gewoon niet meer met hem wil afspreken. Ik kreeg een botte reactie terug waarin stond wat hij er nou aan kon doen. Omdat ik weer geen ruzie wou zei ik sorry ;s Maar wat ik ook raar vind, gisteren zat hij een hele dag op fb en ik ook. Maar hij sprak geen woord tegen mij! Ik weet echt zo niet wat ik moet doen nu! Meent hij het wel met mij of… Ik zou graag weten van jullie wat jullie daar over denken!

Alvast bedankt om toch men lange verhaal te lezen (: xx

hij meent het niet

Ik denk dat hij jullie relatie niet serieus genoeg neemt.
Hij probeert zo te lezen ook de hele tijd onder jullie afspraakjes te komen…
Een goed gesprek zal goed doen! Gewoon face to face, en niet op fb en al die shit.

Njaa :frowning_face:

ik ben helaas bang dat wat de andere zeggen tegen je waar is, dat hij een player is

Je kan hem het beste vergeten, het komt over alsof hij een spelletje met je speelt…

Het komt inderdaad over alsof hij een spelletje met je speelt…
Hij heeft je nodig als hij even niemand heeft en anders niet.
Al kan hij nog zo leuk zijn, zo’n jongen moet je echt niet willen.
Fack hem, genoeg leukere jongens die wel echt voor jou willen gaan!

Je hebt je bevestiging zo al wel gekregen dat hij een player is, hij heeft in korte tijd nadat hij een fling had met jou een ander meisje als vriendin en dumpt haar voor jou. Nou lekkere jongen is dat zeg. En dat hij steeds niet kan zijn volgens mij bijna allemaal smoesjes. Dump die jongen en zoek een leukere jongen;)

Hij neemt jullie relatie denk ik niet echt sirieus, alsof hij niet veel om je geeft…
ik zou m vergeten, als iedereen al zegt dat ie een player is :slightly_smiling_face:

Vergeten, ik weet zeker dat er veel leuke jongens voor jou zijn dan hij. ;3