Hallo allemaal,
mijn leven is op dit moment niet echt wat je noemt geweldig ;s
ik zal even op noemen wat mij allemaal zo slecht laat voelen:
- Zondag maakte mijn vriend het uit na een jaar (meer uitleg beneden)
- Maandag kreeg ik te horen dat ik pfeiffer heb nadat ik al een hele lange tijd moe ben en lusteloos
- Woensdag kreeg ik een afwezigheidje dat duidt dat mijn epilepsie weer terug komt na een jaar te zijn gestopt met medicijnen die ik daarvoor 2 jaar heb geslikt
- Ik heb hele slechte cijfers teruggekregen van mijn proefwerkweek
- Zulke slechte cijfers dat ik voor de proefwerkweek nog maar 2 tekorten stond en nu maarliefst 6. Dit komt door mijn concentratievermogen doordat ik zo moe ben. Ik ben bang dat ik hierdoor niet over ga naar 5VWO.
Mijn vriend maakte het uit omdat er tussen ons al een tijdje irritaties zijn. Ik ben vanaf begin dit schooljaar moe en lusteloos. na een aantal maanden kreeg hij te horen dat hij pfeiffer heeft. En ik weet dat ik nu dus ook pfeiffer heb al een aantal maanden waarschijnlijk. Dit zorgt voor veel irritaties tussen ons. Ik hou nog zielsveel van mijn ex en mis hem nog elke dag (het is nu een week en 2 dagen uit). Hij heeft een verband gelegd met mij en de kutmomenten die er waren door de irritaties door dit alles zag hij de leuke momenten niet meer, die had hij verdrongen daardoor ging hij mij minder leuk vinden. Ik denk dat dit alles komt door de pfeiffer die we allebei hebben want hij zei dat het sinds toen is gekomen dat hij minder gevoel voor mij heeft. (wat hij zichzelf heeft aangepraat volgens mij). In het begin twijfelde hij nog of hij de juiste keuze had gemaakt maar na een paar dagen zei hij dat het definitief over was. Hij had nog wel gehuild toen hij het uitmaakte en hij bleef maar zeggen het spijt me en sorry. We hebben besloten gewoon vrienden te blijven omdat we nog goed met elkaar overweg kunnen. Nu komt hetgene waarover ik twijfel en steeds weer hoop krijgt dat hij toch nog van me houd maar dat hij dat zelf niet door heeft. Hij wil niet dat ik boos op hem ben en hij vraagt steeds of ik hem nog wat kwalijk neem wat hij heeft gedaan en of ik hem voor alles heb vergeven.
De week voordat hij het had uitgemaakt stuurde hij me nog lieve smsjes van ik hou super veel van je en ik verlaat je nooit en je bent veels te leuk om niet blij te zijn. Dat soort dingen. Door dit alles ga ik heel erg twijfelen of hij me nog leuk vind.
Dus wat denken jullie weet hij zelf niet dat hij nog van me houd of is het gewoon over…
en ohjaa wat is het beste “medicijn” tegen liefdesverdriet en tegen hoe slecht ik me nu voel door al die andere dingen?
pfoeee wat een verhaal!
xxjes!